Civic type R FN2 Tdracing import *Hjälp med motor färg?
Bilen inhandlades den 24/2-12 för att vi behövde mindre bil en min tidigare ST220. Denna bil kommer bli övningsbil för min dam som skall ta körkortet så vi äger den tillsammans. Givetvis så har jag hjärntvättat henne och hon vill... Visa mer
Har redigerat lite nu i PS och detta vart ett snabbt resultat. Tror ni guld är rätt eller skal jag hålla mig till annan färg? Jag kände mig lite anti guld ett tag men detta var snyggare en jag trodde. Samtidigt få de inte bli för mycket Getto bling i de satt säga. Vad tror ni?
Marcus, lägg märke till spolar locket
Senast redigerat av psyco (21 augusti 2013)
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Jag tycker det ser rätt så bra ut faktiskt, som du säger inte för mycket bling bling liksom! Enda jag skulle försöka är isåfall just där på vänster sida vid motorkudden, att hålla bultskallar svarta isåfall, annars ser det ut som en enda stor klump bara typ! Och nu blev ju spolarvätske locket mycket bättre
Värt att tänka på, kanske skall hålla samtliga bult skallar svarta. Nu e de fler som inte gillar bilen. Får återkommande 2or på bilen utan anledning.. något iriterande
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Ska det inte finnas nå sorts täcklock annars över batteriet? Hur skulle de se ut om man fixade nå schyst lock över de med kanske nå trevlig text på eller nått!? Bara en idé man fundera lite snabbt på
Försöker fundera ut lite andra färger också istället för guld... Kanske typ sandfärgat/khaki färg? Nån nyans av blå kanske? Photoshoppa lite fler alternativ så är det lätt å jämföra å välja!