Köpte bilen i rätt sletet skick av Elins mamma i februari 2011. Har varit en lång resa med flera motgångar, men förhoppningsvis börjar vi bli klara snart:)
Hehe tog ett tag för oss att lista ut clipsen måste sitta på bilen o ej listen sedan knäpper man på listen nerifrån och upp. Var rätt enkelt
Bara att trycka dit alltså?
Mja typ den lilla biten längst upp sätter man på när den långa delen sitter på bilen. Men bara man börjar trycka dit den nerifrån så är det bara att trycka dit den steg för steg:) sedan reglerar man lite genom att dra i den antinge upp lr ner
Hehe tog ett tag för oss att lista ut clipsen måste sitta på bilen o ej listen sedan knäpper man på listen nerifrån och upp. Var rätt enkelt
Bara att trycka dit alltså?
Mja typ den lilla biten längst upp sätter man på när den långa delen sitter på bilen. Men bara man börjar trycka dit den nerifrån så är det bara att trycka dit den steg för steg:) sedan reglerar man lite genom att dra i den antinge upp lr ner
Tack för beskrivningen! Ska kanske sätta dit mina lister imån
Tack för beskrivningen! Ska kanske sätta dit mina lister imån
Då vi var lediga från skolan idag gick vi ut och skulle skruva av draget. Men varför ska saker gå som man vill? varken 17 eller 19s hylsa passade på den fina nya bulten lackeraren satte dit i höstas och skiftnyckeln bara slant så får försöka fixa det nån annan gång men fick iaf monterat listen på förarsidan då vi var och köpte en sån idag. Fint att man inte upptäcker att båda var kassa samtidigt:P. Fick grejjat i garaget med då bilen egentligen är för lång så fick skottat lite grus under bakhjulen så jag slipper ha ramper som jag haft ett år nu ett år för att knyxa in bilen... 945or skulle vart tio cm kortare tkr jag
Fick fixat med att jordat kabeln som ser till att skärmen funkar i alla lägen nu idag. Skruvade ner den i höljet på stereon:) kommer bli bra detta:) bara ny isoram som ska skaffas då den gamla var så sleten:P