4118
Sök

Kan snuten göra nått ?

8 Inlägg
6 mars 2013
Trådstartare
tja.
blev stoppad av snuten föra veckan i min a-traktor å den går ju ofc inte lagligt så dom tog den å skulle testa skiten men de va inte de jag undra nåt över. de är fall dom kan ta mitt körkort och säga att de va jag som körde även fast dom inte har sett mig köra. för jag satt bara fram för ratten när dom kom fram till mig bilen va inte i gång då den hade jag parkerat. och fall dom kan göra nått vad skulle dom göra då?. och fall jag säger att de var en polare som körde kommer dom kolla upp han fråga han etc.smile

349 Inlägg
6 mars 2013
Antagligen får traktorn ombesiktning eftersom den inte är laglig.

Varför ska du säga att det var en polare som körde? Du stod ju parkerad och polisen hade inte sett traktorn köra.

5 198 Inlägg
6 mars 2013
rodingen skrev:
tja.
blev stoppad av snuten föra veckan i min a-traktor å den går ju ofc inte lagligt så dom tog den å skulle testa skiten men de va inte de jag undra nåt över. de är fall dom kan ta mitt körkort och säga att de va jag som körde även fast dom inte har sett mig köra. för jag satt bara fram för ratten när dom kom fram till mig bilen va inte i gång då den hade jag parkerat. och fall dom kan göra nått vad skulle dom göra då?. och fall jag säger att de var en polare som körde kommer dom kolla upp han fråga han etc.smile

Bara neka att du kört.. Du vet inte ens vem som kört... wink

8 Inlägg
6 mars 2013
Trådstartare
de va de jag tänkte göra från börja men vara bara tvungen att veta fall de skulle straffa eller löna sig big_smile

8 Inlägg
6 mars 2013
Trådstartare
cewee skrev:

Varför ska du säga att det var en polare som körde? Du stod ju parkerad och polisen hade inte sett traktorn köra.

glömde att skriv jag mötte dom sen åkte jag in på en liten väg parkera och sen efter 3-4 minuter kom dom ditt:)

450 Inlägg
6 mars 2013
rodingen skrev:
cewee skrev:

glömde att skriv jag mötte dom sen åkte jag in på en liten väg parkera och sen efter 3-4 minuter kom dom ditt:)

ja om du mötte dem så har dem väl antagligen kanske sett ditt ansikte.

istället för att starta trådar där man nojjar över "kan snuten göra nåt" "blev jag fotad" "kan jag slingra mig"
etc etc.

håll hastigheten och följ tradikreglerna, annars acceptera påföljden om den drabbar just dig.

till ts om du är orolig ordna så trakton din inte får gå snabbare än lagligt,

hoppas de löser sig iallafall / henke

Sök