Halloj!
Just nu har jag en e36 som jag pysslar lite med när jag har pengar över! tanken med den är att fräscha upp den och få ett gött stuk på den, stilrent men endå så den utmärker sig från mängden! Tidigare haft en E30 som jag bytt motor i osv men den är tyvärr såld..
Jobbar just nu på en liten allbilsverkstad i Flen där jag även håller till oftast när jag skruvar med min bil! kolla gärna in hemsidan!
www.leifs-allbilsservice.se eller Facebooksidan!
https://www.facebook.com/pages/Leifs-Al … 25?fref=tsInförskaffa mig en E30 för ett tag sen då ja tröttna på att skruva volvo... Så lägger väl upp en tråd o visar vad jag sysselsätter mig med
Kommer kanske inte gå så snabbt med uppdateringar då man inte har världens störta plånbok men ska göra så gott jag kan
Det jag tänkt göra med den då...
få dit coilovers
huv-bh
hellablack lysen
ta bort den lilla rost som finns
polera upp lacken, kanske tom ny lack?
fräscha upp inne i bilen lite
förhoppningsvis få dit en turbo och ett vems
Va iaf ner till Nyköping och inhandla lille bilen.. såg helt okej ut när man granska den lite o gick hur fint som helst!
Hem igen och in på jobbet för att se hur den såg ut under, helt okej! De enda som va tvunget att göras åt på en gång va att byta soppaledningar som var uppätna av rosten men de gick rätt så smidigt o göra så!
Efter detta så bar det iväg upp till Östersund igen där ja bor för tillfället o pluggar!
Utanför jobbet