Köpte mig en ny bil i november för att jag hade tröttnat på gamla bilar som inte startar när det blir -1 grad. och intalade mig att jag skulle hålla den original och ha den som pendel bil. Men med dem fel man har i huvet så blir... Visa mer
Grym bil! svart emblem och toning på lyktorna så blir de nog bara ännu bättre!
hur menar du ? fram eller bak?
Tackar !
Egentligen både fram o bak
bak är lysena röktonade , har gul toning till framlysena liggandes men är kluven om det skulle bli bra, emblemet i grillen och ribborna är är i chrome, men känns som om allt skulle vara svart skulle det kännas för mycket
bak är lysena röktonade , har gul toning till framlysena liggandes men är kluven om det skulle bli bra, emblemet i grillen och ribborna är är i chrome, men känns som om allt skulle vara svart skulle det kännas för mycket
Ah okej!, gul toning fram tror jag skulle sitta grymt bra, hm kanske men testa plasti dip? dock så kostar ju en flaska lite o blir du inte nöjd e de kanske synd, men jag tror de skulle bli super!
Ah okej!, gul toning fram tror jag skulle sitta grymt bra, hm kanske men testa plasti dip? dock så kostar ju en flaska lite o blir du inte nöjd e de kanske synd, men jag tror de skulle bli super!
Okej! ska pröva, man kan ju ta bort det om man inte tycker om det
Okej! ska pröva, man kan ju ta bort det om man inte tycker om det