Jag skulle behöva ha hjälp av en som kan tyska. Jag ska köpa nya strålkastare till min Grand Cherokee från tyskland, kostar 2500kr st i sverige och från 600-1000kr i tyskland.
Min har INTE elektronisk höjdreglering, utan min har manuell. Så vilken strålkastare från denna länken till ebay ska köpa för att få rätt? http://search.eim.ebay.se/?elc=&kw= … J&ect=
Jag läste tyska i skolan men det hjälpte inte mycket eftersom jag till 90% pratar/skriver engelska på nätet. Så jag har glömt bort det mesta tyvärr, men nu efter jag har varit inne på tyska ebay så börjar det komma tillbaka igen.
Någon som kan tyda detta lite bättre? Har en lapp framför mig med en beskrivning. Har skrivit ner allt på google translate och fått denna översättning. Men som ni vet med texter så blir man snurrig som fan. Visst jag fattar om man vrider och vänder på allt, men det kanske finns någon som kan översätta det lite bättre så man förstår.
Översätt till engelska brukar ge bättre/enklare att tyda... Översättningar
Tack för tipset, men fick en bra översättning från en på fejan Underlättar nog endel om man har bilen framför sig också som det ska kopplas in i Får bli nästa vecka när jag fått hem bilen