Nova SpringBreak Meet 20/4-2013Var: Företagsvägen 10 i Lund
När: 18:30
Regler
18.30 Samling
20.30 Crusning
ca 21.30 käka Max
22.00 Återkomma till Nova och försätta ha en kul kväll
Under crusningen :
-Vi kör en och en efter varandra
-Inga dumma omkörningar under crusningen
-Ingen fuckokörning
-Ni som vill inte följa med får parkera någon annan stans.
-Följ bilar : Nissan 200sx s14(blå) Bmw 328 e46 (silver,sedan) Audi a4 (mörk grå,sedan) = Skåne Street Performance Dekaler
Nova -> rundellen vid bollhuset -> förbi centralen -> höger mot alhelgona kyrkan -> rakt fram i korsningen vid kyrkan -> höger vid korningen vid Spyken skolan -> förbi mc donalds -> till vänster mot hemmakväll -> i T-korsningen ta höger mot mejeriet -> vid rödljuset till vänster och direkt höger vid nästa rödljus sen är vi tillbaka vid bollhuset.
Om polisen kommer så kaxar INGEN mot dem eller håller på under den tiden dem är där.
ALLA PARKERAR SINA BILAR OCH LÅTER DE VARA, tyvärr har inte alla lyssnat på detta sist..
Om nu polisen skulle komma till nova och be oss att försvinna från platsen så samlas alla på SONY parkering (bild, följa väg 16 nora ringvägen och när ni ser ett stort höghus ( sony ), så det är bara till att köra dit och inget bråk med dem ! Om ni inte hittar dit så kan ni vänta så kan ni köra efter mig (blå 200sx ).
Om ni undrar något mer under kvällen så kom gärna till oss och prata, vi kommer ha på oss SSP trojör.
Under kvällen kommer all info i vår grupp och på kik(PM mig).
Gruppen kommer vara låst så endast jag kan skriva så slipper vi missförstånd, men andra frågor kan ni ställa på evenemanget.
Bjud gärna in era kompisar så detta blir en stor och händelserik kväll!
Hoppas vi alla kommer att ha en rolig kväll!
Mer info på :
https://www.facebook.com/events/133292490184177/