Ett problem som finns i en familj som bara kör automat är att det inte finns någon bil med manuell låda. Så då införskaffade vi en Volvo 965 2,5. Har alltid gillat den modellen men den kan kännas lite omodern så jag hade tänkt... Visa mer
Varit å shoppat lite prylar till larmet Samt så kom jag över ett par fälgar med däck i fint skick så de får bli tillfälliga tills jag har råd med Nebula fälgar
Monterade larmdioden som blinkar när larmet är aktivt
Fick lov att modda högtalaren lite men det var bra:)
Dock så har jag fått ett lite bakslag med c-lås styrningen men förhoppnings vis har jag lösningen
Har också fixat lead me home light det vill säga att när bilen är avstängd och man blinkar till med heljuset så lyser halv + parkeringen i ca 20s. Ska också fixa så det tänder när jag låser upp
Med tanke på att du gjort ett eget larm o dehär, går du typ el på gymnasiet eller nåt liknande?
haha huvudet på spiken
Ja jag går el på gymnasiet i Rättvik, men intresset för att bygga saker till bilen är helt eget och då ibland kan det bli att man funderar på vad man kan göra och, kör man fast så finns lärare att fråga Fast oftast löser jag dem själv
Med tanke på att du gjort ett eget larm o dehär, går du typ el på gymnasiet eller nåt liknande?
haha huvudet på spiken
Ja jag går el på gymnasiet i Rättvik, men intresset för att bygga saker till bilen är helt eget och då ibland kan det bli att man funderar på vad man kan göra och, kör man fast så finns lärare att fråga Fast oftast löser jag dem själv
Går själv el på Teknikum i Växjö Hade varit bra svårt att knåpa ihop det annars
haha huvudet på spiken
haha aa Man skullle ju ha kunnat köpt ett klart larm men det är ju inte lika kul
haha aa Man skullle ju ha kunnat köpt ett klart larm men det är ju inte lika kul
Fick mitt strålkastarglas i dag så det var att byta ut det skadade Vare en rejäl flisa som lossnat på insidan och så kunde man se ett pytte litet hål där fukten tog sig in. Men nu är det byt
Nu är avgassystemet monterat Fick lov att åka till OKQ8 och låna lyften för att man skulle ens ha en chans att få den "över" bakaxeln. Men nu är det monterat