Ett problem som finns i en familj som bara kör automat är att det inte finns någon bil med manuell låda. Så då införskaffade vi en Volvo 965 2,5. Har alltid gillat den modellen men den kan kännas lite omodern så jag hade tänkt... Visa mer
Sorry för seg uppdatering Men har haft fullt upp med skolan Planer som jag planerar inom en rimlig framtid att göra är att bygga baslåda,montera nya stereon,blå dioder i instrumenteringen samt aluminiumringar i mätarhuset
Nja de gjorde en jävla nytta i vintras när allt salt å skit smutsa ner hela bilen. Hade jag haft den som sommarbil så hade jag tagit bort dem men just nu fyller de sin funktion väldigt bra
Abs-lampan tändes när jag var ute och åkte för ett tag sedan, så jag åkte in på volvo och de fick kolla med datorn vad som var fel och det stod höger fram givare. Så åkte hem och tog bort däcket och upptäckte detta
Så det var och fixa så nu lyser inte lampan längre och allt funkar
Det kommer förhoppningsvis upp lite bilder och en update i morgon Har bland annat monterat alu ringar runt mätarna.Blå instrument belysning och lite annat smått och gott
Var på Classic car week i Rättvik Jag ville ha något roligt att visa upp med Volvon så jag kom på att man kan ju få extraljusen att blinka som en ambulans B) Sagt och gjort det blev verkligen uppskattat av folk, flera som filma och gav tummen upp
Skulle köra om några bilar på natten när jag skulle hem,och de flyttade sig direkt när man slog på extraljusen