3397
Sök

Hur kommer det sig att Volvo 7-/940 lockar så mycket brudar?

51 Inlägg
4 april 2013
tkd_rille skrev:
swebooy skrev:
tkd_rille skrev:
Hade tjejerna haft lite i skallen så hade de ju fattat att man är rätt fattig som väljer att vara bonne.

nja det där med att välja att vara bonne tycker jag att du har lite fel om, jag är bonne men jag åker inte runt och svinar volvo och har mig, dessutom så är det inte ofta "volvoraggarna" är riktiga bönder utan bor i byn och har nått lågavlönat jobb alternativt inget alls. roll

Man får tyda de precis som man vill.  Bönder är ofta fattiga och får inte betalt för den möda de lägger ner.

Sen var jag rätt ironisk över de hela.

Sen när är bönder fattiga? Hälften av hela EU's bidrag går ju fan till jordbruket. Titta ut ur grottan ett par gånger i månaden så slipper du skämma ut dig med idiotiska kommentarer.

Cadillac_The_King
4 april 2013
ivaldi skrev:
tkd_rille skrev:
swebooy skrev:

nja det där med att välja att vara bonne tycker jag att du har lite fel om, jag är bonne men jag åker inte runt och svinar volvo och har mig, dessutom så är det inte ofta "volvoraggarna" är riktiga bönder utan bor i byn och har nått lågavlönat jobb alternativt inget alls. roll

Man får tyda de precis som man vill.  Bönder är ofta fattiga och får inte betalt för den möda de lägger ner.

Sen när är bönder fattiga? Hälften av hela EU's bidrag går ju fan till jordbruket. Titta ut ur grottan ett par gånger i månaden så slipper du skämma ut dig med idiotiska kommentarer.

sant är nog mera stats bor som är fattiga kan jag tro bönder är ju rika som troll smile

Cykelhatande yrkeschaufför.
241 Inlägg
4 april 2013
Nu sköt du dig allt i foten, Rille. Du låter bara som en stureplansbrat när du pratar om bönder.

Muttley
4 april 2013
ivaldi skrev:
tkd_rille skrev:
swebooy skrev:

Men förlåt då är nog alla mindre bönder riktigt stora lögnare. Varför bölas de i tidningarna?

Muttley
4 april 2013
Noart skrev:
Nu sköt du dig allt i foten, Rille. Du låter bara som en stureplansbrat när du pratar om bönder.

smile Tror inte det.  Om bönder inte är fattiga bortsett från storbönner så är de riktigt stora lögnare.

Forummoderator
18 164 Inlägg
4 april 2013
Nu lugnar ni fan ner er!

Får jag röra om lite i grytan? I mina hemtrakter finns det en röd Volvo 740 A-traktor som jag ligger bakom ibland. Det är en tjej som kör den. Den Köölar något så in i helv***. På bakluckan står det "Fina flickor åker inte Saab" Skön tjej...

Är hon kung runt grillen? Fast i omvänd ordning? Flockas killarna och vill åka med? Är de killar hon känner 18 år och har egna bilar? Får hon dras med 15-16 åriga snubbar som vill in i värmen från moppen? Vill hennes kvinnliga kompisar åka med i denna märkligt sot-producerande traktor? Eller skäms de?

Ska fan skriva en avhandling om detta :-)

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Bakhjulsdriven
342 Inlägg
4 april 2013
Ja fyfan Volvo 740 är nog världens sämsta bil hoppas att de alla är utskrotade inom ett par år. Det är nog den sorgligaste ursäkt till fordon som bilvärlden någonsin har skådat och de små plåtludren som åker i dem är minst lika värdelösa och fula som bilfan själv.

Får jag vara med i häftiga klubben nu?

huh?
10 427 Inlägg
4 april 2013
Har märkt att jag numera får respons från damer i 50+-åldern när jag glider runt i BMWn.
Volvon generar mer respons från mognare damer, 70+ dvs tongue

Baserat på få muntliga observationer - men är sant. cool

6 657 Inlägg
4 april 2013
En sak är säker, 700/900 serien körs av småfolk.
Sitter som ett mähä när man är lång.

De/Dem

326 Inlägg
4 april 2013
Malheus skrev:
En sak är säker, 700/900 serien körs av småfolk.
Sitter som ett mähä när man är lång.

Hur lång är då du? Jag som är 1,85 lång åker då gött i min 740.
Många andra bilar är det för kort mellan stol och säte jämfört med ratten så jag sitter med knäna på var sin sida av rattstången för att kunna vrida på ratten som folk eller så sitter svankstöd mm för långt ner i ryggstödet så man ska dras med ont i ryggen efter en dag i bilen (pendlar 60 mil till jobbet)

6 657 Inlägg
4 april 2013
193 med långa ben!

De/Dem

326 Inlägg
4 april 2013
Hur tycker du då att du sitter i en ford eller peugeot som jämförelse?

6 657 Inlägg
4 april 2013
Sitter bra i en Ford, men sätet bakom försvinner lätt.

Däremot KA'n är ju lite..speciell.

De/Dem

Rejsa ?
2 959 Inlägg
4 april 2013
Jonta skrev:
volvoRacing90 skrev:
Har själv en c70 cab visst de är as gött o glida runt ner cabbat i solen ..men man har fan så mycket roligare i gamla klappsänkta svetsdiffade 740in,och det där med att volvos drar till sig brudar är sant och det beror nog mest på att folket som har bilarna är oftast väldigt trevliga och roliga samt att det händer lite när man är med såna till skillnad från folk som bara putsar på sina bilar hela dagarna och vågar knappt använda bilen...

Inga fördommar där inte smile
Jag har slutat åka Volvo för ganska många år sedan, och inte fan sitter jag och putsar på mina bilar hela dagarna för att jag kör annat märke. Knappt en gång om året ens. Någon fusktvätt då och då smile

Håller med här...putsar fan inte mycket på min M3:a heller.
Bromsdammet är tjockt och hjulhusen insmetade med gummi.
Grejerna är till för att användas smile

Men jag står fast vid att det är många fina småbrudar i det äldre Volvobilarna på tillställningarna.
Självklart finns det dom som inte är så superheta med.

Autotech

5 111 Inlägg
5 april 2013
steifan skrev:
Har märkt att jag numera får respons från damer i 50+-åldern när jag glider runt i BMWn.

Haha, ja jag har haft Volvo 164, och trots att denna tråd tyder på annat så tror jag aldrig att det satt någon dam under 30 i den någonsin.... däremot så drog den till sig gubbj....ar som tusan som skulle berätta att de haft en likadan för en jävla massa år sedan. mad

204 Inlägg
5 april 2013
Volvo544special65 skrev:
steifan skrev:

Haha, ja jag har haft Volvo 164, och trots att denna tråd tyder på annat så tror jag aldrig att det satt någon dam under 30 i den någonsin.... däremot så drog den till sig gubbj....ar som tusan som skulle berätta att de haft en likadan för en jävla massa år sedan. mad

Tackar för nattens garv smile

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
5 april 2013
Dieselsmurfen skrev:
Nu lugnar ni fan ner er!

Får jag röra om lite i grytan? I mina hemtrakter finns det en röd Volvo 740 A-traktor som jag ligger bakom ibland. Det är en tjej som kör den. Den Köölar något så in i helv***. På bakluckan står det "Fina flickor åker inte Saab" Skön tjej...

Är hon kung runt grillen? Fast i omvänd ordning? Flockas killarna och vill åka med? Är de killar hon känner 18 år och har egna bilar? Får hon dras med 15-16 åriga snubbar som vill in i värmen från moppen? Vill hennes kvinnliga kompisar åka med i denna märkligt sot-producerande traktor? Eller skäms de?

Ska fan skriva en avhandling om detta :-)

Följ efter henne och dokumentera hennes vardag! lol

PS: Underhållande tråd som fan big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

462 Inlägg
5 april 2013
bästa tråden någonsin!
Råkade hamna överallt på Facebook med min vinterbil (VOLVO 740) på fullt ställ. Efter det regnade det in brudar på min facebook som ville träffas bara för att dom såg att jag kan använda min 740!
Har nu skaffat mig en riktigt fin Mercedes som jag ska putsa på som fan! Men nehe, den vill dom inte åka i! Dom vill att jag ska ta o köra dom i min gamla hög till 740...

14 Inlägg
5 april 2013
kör då fan i mig en volvo 7/900 istället för och skryta med en Porsche nyckel! där går gränsen att ställa sig och förnedra sig själv direkt framför tjejen att man har en liten *** De gör man då fan inte! en 7/900 bjuder på en Riktigt (LOVE Ride! Tror de hänger mkt på vem det är som kör! fan 190in är juh ockuperad varje helg och kväll. Grym tråd smile

Sök