endorfinslaven skrev:
Jag tror vissa jagar status och kämpar för att upprätthålla den men utan bilen som statussymbol så är och förblir de inget. Tjejen min undrade varför det alltid var så fula killar och "annorlunda typer i sportbilar". Något som jag aldrig reflekterat över, jag tycker mest om att förnedra folk som tror de är någonting pga tillköpt material utan att originaliteten/kunskapen kommer naturligt inifrån.
Varför köpa något som ligger i gränslandet av sin ekonomi när man kan ha tiofalt så roligt för samma peng utan att vara skuldsatt. Men jag är ju bara en Volvoraggare som talar, och jag kan skratta och ha kul.
Har ni kul i era bilar !
Har ni haft äkta adrenalinrus efter att ha förnedrat någon totalt !
Då ni vet att denne absolut inte kommer att berätta för någon att han blev totalförnedrad av en gammal Volvo.
En sådan där wunderbaum kälke !
Ha ha ha
Är det där frågor eller påståenden? Kunskap kommer f.ö. aldrig naturligt och inifrån.
Sen förstår jag väl inte heller varför det per automatik skulle vara så att någon som kör en "sportbil" inte skulle ha råd med det. Fine, det finns säkert de som inte har det "egentligen" men det är knappast något man kan utgå från.
Din flickväns fråga är f.ö. lika relevant som varför folk frågar sig "varför är det bara lågutbildade nollor till drägg och halvfärdiga människor som kör *40?"
Och så blev det ot igen
Senast redigerat av it_mutt (2 april 2013)
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!