Troligtvis inte. Vad är det för årsmodell och bil?
Det är en Passat 1,9tdi 4motion -00
Då är din bil troligen utrustad med EDL (Audis från motsvarande tid är det iaf) vilket gör att spinnande hjul bromsas för att kunna före över kraft till den andra axeln. Så genom att bromsa kan man accelerera, enkelt uttryckt. Men det är inte tack vare Torsen-diffen, utan lite elektronik och bromsar.
Har du gått 100 poäng rövslickeri? Det är det ända du kläckt ur dig i den här tråden..
Ursäkta mig men nej. Eftersom att jag själv har relativt bra koll när det gäller Haldex- och Viscokoppling så var det mer som ett beröm för att gjorde en bra förklaring på hur det funkar.
Har du gått 100 poäng rövslickeri? Det är det ända du kläckt ur dig i den här tråden..
Ursäkta mig men nej. Eftersom att jag själv har relativt bra koll när det gäller Haldex- och Viscokoppling så var det mer som ett beröm för att gjorde en bra förklaring på hur det funkar.
Va det nåt mer du ville?
Så länge du uppfattat att jag tycker du är en rövslickare som mest munbajsat i den här tråden så vill jag dig inget mer.
Va det nåt mer du ville?
Så länge du uppfattat att jag tycker du är en rövslickare som mest munbajsat i den här tråden så vill jag dig inget mer.
Har Germax fått slut på sina? här, ta en näve, du verkar behöva ett gäng...tråkig attityd och språk du brukar.