Ska nog åka och titta på ett par till min med! Hur är komforten?
Gör så de är snyggare än de är sköna kan jag väl erkänna men jag körde 20 mil häromdagen med min flickvän och ingen av oss dog nej men de är fullt sittbara dock inte så sköna som nersuttna säten i gamla bilar
Gör så de är snyggare än de är sköna kan jag väl erkänna men jag körde 20 mil häromdagen med min flickvän och ingen av oss dog nej men de är fullt sittbara dock inte så sköna som nersuttna säten i gamla bilar
Nej men att det ska vara lyxstolar hade jag inte väntat mig, bara så man inte får träsmak efter 5mil så
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Nej men att det ska vara lyxstolar hade jag inte väntat mig, bara så man inte får träsmak efter 5mil så
Ingen fara då kör ju varje dag och jag tycker att de är helt okej att sitta i, sköna när man svänger pga skålningen och sittdynan är faktiskt riktigt skön tycker jag
tips: stål plastidippen i hett vattenbad 30 min före användning, blir mkt mer lättjobbat/ mvh/ en som vet
Rillependent skrev:
spokenratt skrev:
Hamnade bredvid denna vid trafikljuset vid Industrigatan ikväll.. Blev ett bra lyft med den vita dippen. Varför vart du inte helt nöjd?
Jasså? Ballt att du la märke var på Industrigatan? Nä tyckte att sprayer typ "spottade" ut klumpar med färg och var svårt att få till på ett bra sätt, men det får duga. Går ju alltid göra om eller lacka vit helt enkelt
Prem lagd- röst lagd, riktigt fet. Måste komma igång med min nu..
Tack ska du ha! kommer följa ditt med spänning och får du för dig att koppla in varvräknare så får du gärna visa detaljerat för jag är sugen på att ha det i bilen, drygt utan ju
ja det är drygt utan mätare överhuvudtaget, köpte vattentempmätare nu iaf,blir fler mätare sen om jag känner mig själv
Rillependent skrev:
PBergendahl skrev:
Prem lagd- röst lagd, riktigt fet. Måste komma igång med min nu..
Tack ska du ha! kommer följa ditt med spänning och får du för dig att koppla in varvräknare så får du gärna visa detaljerat för jag är sugen på att ha det i bilen, drygt utan ju
Vad tror ni om dessa? US-Style, de är dock inte röda på den nedersta delen av den andra lampan. Tror ni det hade blivit cleant eller det blir för mycket krom-look?
Man skulle ju kunnat röktona den klara delen t.ex... Vill ha lite åsikter, idéer osv nu!