Inte för att vara sådan...men det tänker jag vara ändå, tveksamheter angående färgborttagning på en B230 kamaxelkåpa och posta i -motorteknik avancerad-
Inte för att vara sådan...men det tänker jag vara ändå, tveksamheter angående färgborttagning på en B230 kamaxelkåpa och posta i -motorteknik avancerad-
Söndag morgon, högvarvig vinkelslip.. Kan fort bli avancerat
Söndag morgon, högvarvig vinkelslip.. Kan fort bli avancerat
så sant så sant. "jag har metallspån i min topp, gör det något?"
Kan ha vart fel forum men då får tråden flyttas. Och nu gällde de ju inte färgborttagning.
Kan ha vart fel forum men då får tråden flyttas. Och nu gällde de ju inte färgborttagning.
Jo, riktigt så mkt överkurs kanske det inte är? Men tycker man att det är avancerat så tycker man det, jag får be dig om ursäkt, alla har vi olika syn på vad som är avancerat eller enkelt. Först lite färgborttagning från de upphöjda bokstävernas sidor sedan blir det nedslipning av aluminium...så, nu är jag korrekt beskrivande :-) Slipa på du, men inte för djupt då blir det blött på insidan av huven Lycka till.