3423
Sök

Audi A6 - Stance | Form > function! SÅÅÅLD!!

Audi A6 som ska rulla lågt och brett - stance

Member of LowMotion
178 233 Visningar
Projektet avslutat 22 november 2013
428 Inlägg
30 september 2013
Kollar du efter nytt projekt ?

Go low but not slow!
R.I.P. Jeff Hanneman 1964-2013

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
30 september 2013
figge_stunter skrev:
Twins skrev:
figge_stunter skrev:
Måste nu tyvärr meddela att jag sålde bilen idag, känns riktigt tungt men är trots allt väldigt nöjd med vad jag fick för bilen! Nu är det dags att börja leta efter ett nytt objekt, självklart kommer den nya bilen stance'as, men på rn helt ny nivå! big_smile hoppas att följer min nya projekttråd i början på 2014! smile vill tacka alla för ert grymma stöd och idéer!

Hoppas Ali-Brush har kvar den länge smile

Det tror och hoppas jag verkligen! smile ska iväg lite senare idag och hjälpa dom mrka lite med bilen smile

haha Medina kan rappa, men verkligen inte meka xD!

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
30 september 2013
Trådstartare
Jevil0666 skrev:

Har faktiskt köpt mig en Bmw E46 Facelift som jag antagligen ska sätta klorna i efter vintern wink

Twins skrev:
figge_stunter skrev:
Twins skrev:

Hoppas Ali-Brush har kvar den länge smile

Det tror och hoppas jag verkligen! smile ska iväg lite senare idag och hjälpa dom mrka lite med bilen smile

haha ne han sa det idag, men sällskap i garaget är ju alltid trevligt smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

428 Inlägg
1 oktober 2013
figge_stunter skrev:
Jevil0666 skrev:

Har faktiskt köpt mig en Bmw E46 Facelift som jag antagligen ska sätta klorna i efter vintern wink

Twins skrev:
figge_stunter skrev:

haha ne han sa det idag, men sällskap i garaget är ju alltid trevligt smile

Trevligt! smile

Go low but not slow!

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
3 oktober 2013
Trådstartare
Jag har många gånger fiskat efter kommentarer och dylikt i denna tråden, precis som vilken annan bilägare som är stolt över sin bil har gjort... Men nu när man har sålt audin så tänkte jag kasta sista kastet så att säga och hoppas att man får napp wink

Är nämligen så att innan jag sålde audin så blev jag antagen till en tävling på Dipyourcar.com
Så jag tänkte bara tipsa er om att gå in på länken nedan och spana in alla sjuka dippade bilar och även rösta på den ni gillar mest wink

http://www.dipyourcar.com/forums/showth … olls-OPEN!

Rösterna är anonyma så varken jag eller någon annan kan se om ni är landsförädare och inte röstar på det ända svenska bidraget som är med... wink haha nedå, rösta på exakt vilken bil ni vill smile

Sen så tänkte jag även passa på att säga att jag kommer starta en ny projekttråd till våren med min e46a som kommer bli 100kg tyngre (läs fetare) än audin smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

529 Inlägg
3 oktober 2013
figge_stunter skrev:
Jag har många gånger fiskat efter kommentarer och dylikt i denna tråden, precis som vilken annan bilägare som är stolt över sin bil har gjort... Men nu när man har sålt audin så tänkte jag kasta sista kastet så att säga och hoppas att man får napp wink

Är nämligen så att innan jag sålde audin så blev jag antagen till en tävling på Dipyourcar.com
Så jag tänkte bara tipsa er om att gå in på länken nedan och spana in alla sjuka dippade bilar och även rösta på den ni gillar mest wink

Rösterna är anonyma så varken jag eller någon annan kan se om ni är landsförädare och inte röstar på det ända svenska bidraget som är med... wink haha nedå, rösta på exakt vilken bil ni vill smile

Sen så tänkte jag även passa på att säga att jag kommer starta en ny projekttråd till våren med min e46a som kommer bli 100kg tyngre (läs fetare) än audin smile

Det ska jag göra, men det kommer bli din man röstar på wink. lägg inte ner tråden än för du måste lägga upp den nya tråden här så vi får veta vad man ska följa smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
3 oktober 2013
Trådstartare
T-Airaksinen skrev:
figge_stunter skrev:

Det ska jag göra, men det kommer bli din man röstar på wink. lägg inte ner tråden än för du måste lägga upp den nya tråden här så vi får veta vad man ska följa smile

Är tacksam för alla röster jag kan få, även fast jag inte lär vinna smile
Nej jag tänkte faktiskt behålla tråden tills dess att jag startar nya tråden smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
28 oktober 2013
Trådstartare
Här har ni nya bilen, det känns som att det börjar klia i fingrarna redan nu så vi får väl se när jag börjar fixa bilen! wink http://www.garaget.org/?car=343309

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

529 Inlägg
28 oktober 2013
Fyfan sätt igång!!

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
28 oktober 2013
Trådstartare
T-Airaksinen skrev:
Fyfan sätt igång!!

Jag är svag för grupptryck.... cool xD

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

529 Inlägg
28 oktober 2013
figge_stunter skrev:
T-Airaksinen skrev:
Fyfan sätt igång!!

Då fortsätter jag då, du ska stääääncccaaaaa bil fan wink

four rings to rule them all
46 Inlägg
28 oktober 2013
Almqvist svek ju oss med sin Volvo (wink), nu är det upp till dig tongue
Senast redigerat av ricca (28 oktober 2013)

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
28 oktober 2013
Trådstartare
T-Airaksinen skrev:
figge_stunter skrev:
T-Airaksinen skrev:
Fyfan sätt igång!!

ricca skrev:

Hahah

Det hade ju varit lite lättare att beställa hem grejer/fixa OM man fick några fler 5or på bilen....
Eventuellt ännu lättare om det ingick en kommentar också roll

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

529 Inlägg
28 oktober 2013
figge_stunter skrev:
T-Airaksinen skrev:
figge_stunter skrev:

ricca skrev:

Hahah

Det hade ju varit lite lättare att beställa hem grejer/fixa OM man fick några fler 5or på bilen....

En femma fixad smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
28 oktober 2013
Trådstartare
T-Airaksinen skrev:
figge_stunter skrev:
T-Airaksinen skrev:

ricca skrev:

Hahah

En femma fixad smile

Hmm, jag kanske ska sluta med "bilstyling" och bli fiskare istället... det verkar ju gå riktigt bra för mig! xD

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

428 Inlägg
28 oktober 2013
Har sett baken på BMW`n när jag vart på väg hemma till mina föräldrar och undrat när den skulle komma upp här på garaget.

Så nu väntar man på spänning för att se vad du kommer göra med den smile
Senast redigerat av Jevil0666 (28 oktober 2013)

Go low but not slow!

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
28 oktober 2013
Trådstartare
Jevil0666 skrev:
Har sett baken på BMW`n när jag vart på väg hemma till mina föräldrar och undrat när den skulle komma upp här på garaget.

Asså? smile ja men det är lite tråkiga slitdelar som måste bytas innan jag kan börja med det roliga, dessutom blir jag arbetslös 1 januari... ska bli kul att fira nyår! Not! -.-

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

428 Inlägg
28 oktober 2013
figge_stunter skrev:
Jevil0666 skrev:

Asså? smile ja men det är lite tråkiga slitdelar som måste bytas innan jag kan börja med det roliga, dessutom blir jag arbetslös 1 januari... ska bli kul att fira nyår! Not! -.-

Jaså vad trökigt!?

Hoppas det ordnar sig på arbetsfronten.

Go low but not slow!

21 Inlägg
9 november 2013
Jevil0666 skrev:
figge_stunter skrev:
Jevil0666 skrev:

Jaså vad trökigt!?

Hoppas det ordnar sig på arbetsfronten.

JAG lägger en text här för framtida Project av dina fordon

Sök