Måste nu tyvärr meddela att jag sålde bilen idag, känns riktigt tungt men är trots allt väldigt nöjd med vad jag fick för bilen! Nu är det dags att börja leta efter ett nytt objekt, självklart kommer den nya bilen stance'as, men på rn helt ny nivå! hoppas att följer min nya projekttråd i början på 2014! vill tacka alla för ert grymma stöd och idéer!
Hoppas Ali-Brush har kvar den länge
Det tror och hoppas jag verkligen! ska iväg lite senare idag och hjälpa dom mrka lite med bilen
haha Medina kan rappa, men verkligen inte meka xD!
Jag har många gånger fiskat efter kommentarer och dylikt i denna tråden, precis som vilken annan bilägare som är stolt över sin bil har gjort... Men nu när man har sålt audin så tänkte jag kasta sista kastet så att säga och hoppas att man får napp
Är nämligen så att innan jag sålde audin så blev jag antagen till en tävling på Dipyourcar.com Så jag tänkte bara tipsa er om att gå in på länken nedan och spana in alla sjuka dippade bilar och även rösta på den ni gillar mest
Rösterna är anonyma så varken jag eller någon annan kan se om ni är landsförädare och inte röstar på det ända svenska bidraget som är med... haha nedå, rösta på exakt vilken bil ni vill
Sen så tänkte jag även passa på att säga att jag kommer starta en ny projekttråd till våren med min e46a som kommer bli 100kg tyngre (läs fetare) än audin
Jag har många gånger fiskat efter kommentarer och dylikt i denna tråden, precis som vilken annan bilägare som är stolt över sin bil har gjort... Men nu när man har sålt audin så tänkte jag kasta sista kastet så att säga och hoppas att man får napp
Är nämligen så att innan jag sålde audin så blev jag antagen till en tävling på Dipyourcar.com Så jag tänkte bara tipsa er om att gå in på länken nedan och spana in alla sjuka dippade bilar och även rösta på den ni gillar mest
Rösterna är anonyma så varken jag eller någon annan kan se om ni är landsförädare och inte röstar på det ända svenska bidraget som är med... haha nedå, rösta på exakt vilken bil ni vill
Sen så tänkte jag även passa på att säga att jag kommer starta en ny projekttråd till våren med min e46a som kommer bli 100kg tyngre (läs fetare) än audin
Det ska jag göra, men det kommer bli din man röstar på . lägg inte ner tråden än för du måste lägga upp den nya tråden här så vi får veta vad man ska följa
Det ska jag göra, men det kommer bli din man röstar på . lägg inte ner tråden än för du måste lägga upp den nya tråden här så vi får veta vad man ska följa
Är tacksam för alla röster jag kan få, även fast jag inte lär vinna Nej jag tänkte faktiskt behålla tråden tills dess att jag startar nya tråden
Här har ni nya bilen, det känns som att det börjar klia i fingrarna redan nu så vi får väl se när jag börjar fixa bilen! http://www.garaget.org/?car=343309
Då fortsätter jag då, du ska stääääncccaaaaa bil fan
ricca skrev:
Almqvist svek ju oss med sin Volvo (), nu är det upp till dig
Hahah
Det hade ju varit lite lättare att beställa hem grejer/fixa OM man fick några fler 5or på bilen.... Eventuellt ännu lättare om det ingick en kommentar också
ricca skrev:
Hahah
Det hade ju varit lite lättare att beställa hem grejer/fixa OM man fick några fler 5or på bilen.... Eventuellt ännu lättare om det ingick en kommentar också
ricca skrev:
Hahah
En femma fixad
Hmm, jag kanske ska sluta med "bilstyling" och bli fiskare istället... det verkar ju gå riktigt bra för mig! xD
Har sett baken på BMW`n när jag vart på väg hemma till mina föräldrar och undrat när den skulle komma upp här på garaget.
Så nu väntar man på spänning för att se vad du kommer göra med den
Asså? ja men det är lite tråkiga slitdelar som måste bytas innan jag kan börja med det roliga, dessutom blir jag arbetslös 1 januari... ska bli kul att fira nyår! Not! -.-
Har sett baken på BMW`n när jag vart på väg hemma till mina föräldrar och undrat när den skulle komma upp här på garaget.
Asså? ja men det är lite tråkiga slitdelar som måste bytas innan jag kan börja med det roliga, dessutom blir jag arbetslös 1 januari... ska bli kul att fira nyår! Not! -.-
Jaså vad trökigt!?
Hoppas det ordnar sig på arbetsfronten.
Go low but not slow!
R.I.P. Jeff Hanneman 1964-2013
Jaså vad trökigt!?
Hoppas det ordnar sig på arbetsfronten.
JAG lägger en text här för framtida Project av dina fordon