Martin_78 skrev:
oscarmalmlund skrev:
Börjar gå i banor om att byta bil. Till något bensinsnålare, lite sugen på en Peugeot 206 RC, någon som har bättre alternativ, eller borde jag behålla denna?
Alt e väll bättre en fransk tillverkade bilar......
Vill du ha en mindre men ändå rolig bil såkan jag ju rekomendera Honda Civic Typ R
Det är riktigt roliga bilar
nja så farligt är det inte. Man har snackat så mycket skit om fransoserna pga 80-90tals elen som egentligen inte stämmer heller. Då är BMW värre
dock bör man se till att om man köper en fransos så skall den vara omhändertagen annars kan det hända saker.. Samma med andra bilar iofs :-p
bästa med 206an är dom faller i pris något sjukt dom 2 senaste åren. Hyndorna är inge fel på heller. Dom kan man kräma ur rejäla hk/kg då 90tals civicarna väger typ... Inget när den är rensad sen har man v-tec som kickar in, då händer det grejer
hehe. Civic type R 00-> är prisvärda också. Lite fula orginal tycker jag, smaken är som baken.
säg till om du kommer snegla på 206or. Var en tråd som skapades nyss här om just köpråd för 206RC där jag har skrivit lite
själv bytte man från en fullt renoverad v70awd till 208gti. Roliga bilar
kör mycket bana iofs men gata är kul också.
Senast redigerat av pompe90 (2 oktober 2013)
- Nuvarande:
- Sålda:Peugeot 208 GTi LE -13,Peugeot 205 GTi -92 flyttgods - Pug 205 CTi-89, Peugeot 206 GTi-99,Toyota MR2 Turbo-91,Volvo V70 AWD -98 mfl.
www.peugeot-sport-club.se