Vid närmare inspektion på soppa catchtanken i aluminium som är i bagaget, så upptäckte man att en kant har varit omsvetsad, och de kan nog verkligen inte ha varit nått proffs som gjort detta, svetsningen såg ut som fasen o var väldigt porigt
Så tanken revs ur och lämnades in för omsvetsning...
Man har ju inte fått tummen ur att följa detta projektet ännu, men nu ligger det en prem här med! Du får bjuda på en åktur med monstret framöver tycker jag!
Gött gött Joda vi ska allt kunna fixa en åktur framöver och ja skulle vilja ha ett provåk i din Mitsu med, se om det är nån skillnad mot 1,6 Lancer kombin ja hade
StahlgrenDesign skrev:
Man har ju inte fått tummen ur att följa detta projektet ännu, men nu ligger det en prem här med! Du får bjuda på en åktur med monstret framöver tycker jag!
När man nu fixat lyset ifram, så är de juh lika bra o fixat ibak med
De röda lyktorna te vänster (mot mitten utav bagageluckan) är dimljus, men utav nån anledning finns de ingen dimljusknapp på instrumentpanelen så dom går ej att använda men de sitter lampkontakter o lampor i dom, så nått ska vi nog då kunna göra
Drog en tjuvkoppling från positionsljuset te dimljuslampan
Och viola så har vi 4st positionsljus nu då men dimljuslampan lyser mycket starkare än positionslampan..
... så svagare lampor införskaffades som bytte ut dimljuslampan
Dags o ta hand om batteriet som är flyttat till bagaget
De fans inget fäste som höll fast batteriet, så när man gasa på o bromsa in så åkte batteriet omkring i bagaget o de e juh inte så bra precis
Sen låg de lite kablar vid batterit som ja inte kunde se va kopplat till nått...
... o när ja tog loss batterit så visade de sig att kablarna låg juh bara helt löst under batterit o inte ens användes... why?
Men men, började med att införskaffa ett nytt mindre o lättare batteri Optima Red Top, för ett annat problem ja hade var att batterit som satt i var för högt så de va knappt att man fick plats me targan i bagaget
Mmm de kan man säga men verkar som om denna bilen e byggd för en sak bara o de e att åka snabbt Sen showmässigt så har de la inte lagts ner så möe jobb på tyvärr, fast har sett mycket mycket värre byggen genom åren, så så farligt e det ändå inte i jämförelse Men en är juh så jävla pedant så en kan juh inte låta bli att fixa iordning O mer finns de att greja på bilen så de kommer fortsätta här ett tag
FjonkeeN93 skrev:
Verkar som de har varit rätt möe klåp jobb med denna supran utav dom som byggt den Men tur att du fräschar till den!
Jaja, sluta kladda runt me detaljer nu martin.. kom förbi istället så jag får visa hur en supra skall köras:D Skämt å sido, ser jäkligt bra ut tycker jag