En Cheva 55a har man alltid drömt om, men...nu har det blivit verklighet! Med mitt tycke o smak ska denna förvandlas till en old school gasser! Det kommer bjudas på bl.a tunnelram, fenderwell , och uppskurna hjulhus ! Jag hoppas... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 531 Inlägg
13 juli 2014
Tumbleweed skrev:
danjac skrev:
Nämen. Nu har det börjat hända grejer och det har jag missat. Detta måste jag hålla ett öga på lite oftare
Tackar :-) jag tycker det har gått mycket segt men ibland kommer det gobitar hehe!
farbrorbozze skrev:
ja manuellalådor är billigt så länge du inte vill ha Muncie M22
Muncie 22an är tokdyr, jepp jag håller med dig!! Bah! Tänk om det var en sån man fyndade ;-) då hade man varit ja, skitglad helt enkelt! :-)
ja man får dessutom nästan räkna med att om en låda annonsera ut som 22a så är det ändå en 20/21a som är felannonserad, man måste nästan öppna lockat på sidan & kolla vinklingen på kuggarna för att vara säker
Jag har ingen bild på följande uppdatering, men en god vän till mig har nu fått äran o göra vid mina framskärmar! Dom kommer att få nya lyckt kepsar och infästning till lyktorna, samt nya friska bitar längst ner vid dörrarna till.
Och ovanpå det en riktning på det och ja, slip grund hehe