A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
2 juli 2013
kameramannen skrev:
Jag är lite orolig för åkern man parkerar på - kommer man in med låg bil?
Jadå, fars T-bird är lägre än din utan problem alls. Hur fint som helst! Akta bara så du inte tänder eld på gräset, har vi gjort många gånger med T-birden
3 929 Inlägg
2 juli 2013
Det där kommer du fan in med! Ser inga problem med det där, bara du inte tänder eld på gräset som sagt Samt klubb parkeringarna är bajs tycker jag, man ska stå på stora fältet
Så här mycket frigång har far på avgassystemet och det fungerar, förutom gräsbränderna då förstås
Självklart dyker man upp! Drar med mig några lokalbor från trakten. Vi åker i en Volvo 144 men det är väl ganska ok hoppas jag
Det är helt ok om du kommer som publik. I crusingen är det bara jänkebilar som gäller!
Nja, riktigt så är det ju inte... Det finns tom prisklasser för "icke jänkare" på utställningen och cruisen är öppen även för fina veteranbilar oavsett tillverkningsland. Cheva Vans och liknande skåpbilar, dvs jänkare, är ju tex bannlysta på fincruisen.
3 929 Inlägg
2 juli 2013
Jag lär nog se dig på hälla på kvällen! Brukar ta några vändor ut dit på kvällen! Vi får stå som en monter för Procharger du och jag Visa folket hur en riktig kompressor ser ut, ingen värmeväxlare ovanpå motorn!