Kul projekt! Det är mycket roligare att sticka ut från mängden. Själv har jag tänkt att försöka ge mig på ett S70 CC-bygge, på obestämd tid då min ekonomi är begränsad. Jag är bara nyfiken på vad du bytt till för spolarmunstycke och om du har något tips vid byte av växelspaksknoppen? Jag har själv en likadan liggandes men har inte lyckats få av den gamla ännu...
Spolarmunstyckerna är från v70/s70 99-00 och växelspaken e lite jobbig att lossa om du har den gamla så måste man först trycka ner damasken från växelspaken för att komma åt själva knoppen, och under damasken längst ner på själva knoppen sitter det som 3 plasttänder som man måste vika upp och sen dra som fan så knoppen lossar, kan inte förklara så bra men lite svårt att förklara det
Spolarmunstyckerna är från v70/s70 99-00 och växelspaken e lite jobbig att lossa om du har den gamla så måste man först trycka ner damasken från växelspaken för att komma åt själva knoppen, och under damasken längst ner på själva knoppen sitter det som 3 plasttänder som man måste vika upp och sen dra som fan så knoppen lossar, kan inte förklara så bra men lite svårt att förklara det
Tackar! Får ge mig på ett försök när det blir lite varmare väder.