Som vanligt stöter man på lite problem när man bygger bil och det visade sig vara ett trasigt membran i ena wastegaten. Sagt och gjort så beställdes ett nytt. Så det som återstår är
Montera motorn fullständigt Koppla in sprutet och all el Montera soppapumpar och dra ström Beställa banjobultar till bromsarna Lufta bromsar Montera bakaxelshims för 2 grader camber
Ett trasigt membran till ena WGn har dragit ut på tiden något enormt.. Beställde det för 1 månad sen men nu är det äntligen på g och jag håller tummarna att jag får det innan helgen så kanske det blir en uppstart nästa helg om allt går som det ska
Ett membran till ena WGn har dragit ut på tiden något enormt.. Men nu är det äntligen på g och jag håller tummarna att jag får det innan helgen så kanske det blir en uppstart nästa helg om allt går som det ska
Fan va segt att EN del sätter stopp för bygget men skönt att det verkar vara pågång ändå jäkligt spännande att se hur det blir
Ett membran till ena WGn har dragit ut på tiden något enormt.. Men nu är det äntligen på g och jag håller tummarna att jag får det innan helgen så kanske det blir en uppstart nästa helg om allt går som det ska
Fan va segt att EN del sätter stopp för bygget men skönt att det verkar vara pågång ändå jäkligt spännande att se hur det blir
Aa, skoja inte asså.. Hade bara tur (eller otur?) att jag öppnade upp dom och fick se den där revan..
Efter en helg i garaget så har jag hunnit med att pysslat med vakuumslangar och soppasystemet! Det som återstår är att få dit vattenslangar, tryckrör, montera höger frambroms och lite smått och gott!
dududu mannen, vi får fixa genomföringen i karossen på torsdag. Det där kommer skava hål i isoleringen. Tar med hålsåg och en gummitätning från jobbet.
dududu mannen, vi får fixa genomföringen i karossen på torsdag. Det där kommer skava hål i isoleringen. Tar med hålsåg och en gummitätning från jobbet.
Kom inte så långt dock men gött, gör det! Då ere grill också!
Hej alla! Har varit i garaget under långhelgen och har hunnit med att - Göra klart bränslesystemet - Monterat höger frambroms - Fixat med bromsarna bak
Får dock inte 12v till soppapumparna så det måste felsökas. Tur att man har två elektriker som garagepolare som kan det där lite bättre! *hint hint*
Riktigt fint bygge måste jag säga! Skulle gärna byggt något sånt om jag hade haft råd.. Men men fortsätt med det grymma jobbet och lycka till!
Tackar! Det är nästan så att jag längtar till nästa vinter då det kommer ske lite saker man velat göra ett tag.. Inga stora saker men som vore skönt att göra!