Hello!
Är i tankarna om att foliera bilen, en SAAB 9-3 Aero 2004, tanken var först att lackera om den i samma färg som nu, ljusgrå p.g.a rost under lacken, småsmåsmå rostfläckar, rost vid hjulhuset, ytligt än så länge, grövre repor och stenskott som gått igenom ett par lager.
Frågade han jag känner vad han skulle ha för det svart, runt 20-25.000, han sa att han inte tycker att det är värt det men gör gärna det ändå för att få mina pengar

Han började prata om foliering, runt 8-9k svart, då skulle han fixa all rost, de få dörruppslagsbucklor som finns, stenskotten osvosv sedan folierar hans kompis det.
Dock så är frågan, om jag väljer alternativet foliering, vad ska jag göra på? Tycker att mattsvart är för jävla sexigt
http://www.google.se/search?q=mattsvart … mp;bih=630, tex på dessa bilar, men dessa har ju ett mer aggressivt och kaxigt utseende än en 9-3 Aero -04a enligt mig haha.
Möjligheterna är många, mattsvart huv, tak, baklucka etc? Har ni bilder kanske, tips osv får ni gärna dumpa det här, en kompis tyckte att jag i sådana fall borde tona baklysena, skaffa feta fälgar och tona rutorna(det ska komma i vilket fall) om jag ska ha den helt mattsvart.