Ett litet långtids projekt tråd på mig Golf mk2 från 92
Felixan skrev:Släng ut baksätena och bygg en låda från bagageluckan till framsätena
BunnA skrev:Om du ska han så under vintern rekomenderar jag en presenning under så den inte rostar upp i golv
Felixan skrev:Bara skaffa coils!
Dynamic_Bass skrev:fint fint Btw e de nån vidare vändkant efter 17k mil?
BunnA skrev:Kanske skulle gått lös med diskborste/tandborste och målat upp blocket och div småprylar lite?
Sound_lover94 skrev:BunnA skrev:Kanske skulle gått lös med diskborste/tandborste och målat upp blocket och div småprylar lite? Tänkte jag skulle göra det
BunnA skrev:Sound_lover94 skrev:BunnA skrev:Kanske skulle gått lös med diskborste/tandborste och målat upp blocket och div småprylar lite? Tänkte jag skulle göra det Lär bli helschysst när det är klart
Sound_lover94 skrev:BunnA skrev:Sound_lover94 skrev:Tänkte jag skulle göra det Lär bli helschysst när det är klart Aaa det kan ju inte bli sämre liksom
BunnA skrev:Sound_lover94 skrev:Tänkte jag skulle göra det Lär bli helschysst när det är klart
Sound_lover94 skrev:Tänkte jag skulle göra det
BunnA skrev:Sound_lover94 skrev:BunnA skrev:Lär bli helschysst när det är klart Aaa det kan ju inte bli sämre liksom Haha blir det det så slutar jag följa tråden
Sound_lover94 skrev:BunnA skrev:Lär bli helschysst när det är klart Aaa det kan ju inte bli sämre liksom
BunnA skrev:Lär bli helschysst när det är klart