förstår inte varför man i folkrace lättar som fan sen lastar i flera hundra kilo barlast? bättre å sattsa på motor å bra utväxling så man får en startsnabb bil
förstår inte varför man i folkrace lättar som fan sen lastar i flera hundra kilo barlast? bättre å sattsa på motor å bra utväxling så man får en startsnabb bil
Jadu.. Polaren har dubbla dämpare fram, förstärkta styrstag, förstärkta länkarmar m.m Lite extra vikt bak/över bakaxeln skulle jag testa
Tack för tipsen Men frågan är hur jag ska förstärka allt? som sagt de är första gången för mig att bygga en folkrace bil Blir ca 85 - 100 kg över bakaxeln
men upp med lite bilder!
Ang motor och så vidare har jag inte riktigt bestämt mig ännu va det blir för något Bilder kommer
men upp med lite bilder!
Så man får vikten på rätt ställe
just en 140 är ju rätt bra balanserad original så tycker det verkar onödigt men de finns ju lita många teorier om det som det finns folkrace bilar
Har nu äntligen fått in bilen i garaget & börjat rensa ur den Kommer mer bilder så fort de har hänt något med bilen Men nu är all inredning och all el ut riven, Och resten av all onödig skit som fanns