hejsan ! behöver hjälp att hitta min gammla volvo 855R med reg FOU487 som blev stulen natten till tisdag 2/7/2013 ,.. bilen ägs inte av mig men av en kompis . bilen blev stulen i kållered centrum ! har någon sätt den. hör av er ! mvh simon
ja det va det ! tror någon behöver delar och tat bilen för att plocka i sär den . polisen har inte sett nått än bara fått tips om att den skulle funnits i ett industriområde i frölunda ...
Rent bedrövligt att skriva ut fulla namn på privatpersoner!! Så vitt jag kan se är det rent förtal och en polisanmällan skulle kunna upprättas av ovan nämnda personer om dom får vetskap om det här.
såg bilen på ONsdagsträffen igår, dock med Nebula? fälgar på har du hittat den eller?
Den står fortfarande som stulen enligt Transportstyrelsen, verkar suspekt att våga åka på en stor bilträff med en stulen bil. Men idioter finns det gott om.
såg bilen på ONsdagsträffen igår, dock med Nebula? fälgar på har du hittat den eller?
är du säker på att de va den ? och vem va de som körde hus såg han ut?
En grej som hade varit riktigt idiotiskt är om han verkligen dök upp med den stulna bilen på onsdagsträffen MED orginalskyltarna på! Säkert en annan röd 855R som befann sig där..