HereComesTrouble skrev:
it_mutt skrev:
HereComesTrouble skrev:
Hahaha, det måste vara bland det roligaste jag läst.
"Lastbilschaffisar skulle vara bland dom mest hjälpsamma individerna i trafiken"?
Där kan du snacka om svammel, fjant!
Det var vad du hade att komma med gällande det, det talar ju sitt tydliga språk.
Och ja, jag står fast vid den åsikten baserat på mina 3000mil/år i trafiken. Sen att du inte håller med, ptja, det skulle jag nog inte kunna bry mig mindre om ens om jag fick betalt för det.
- - Edit - -
Och där kom nästa uttalande när argumenten tar slut. Att, som man säger i södra delarna av Sverige, "blanda koddarna med morötterna"
Fjant
Jag borde inte men... fan...
Alltså... for real?. (
Har din 15 åriga son snubblat in på ditt account?)
1. Acceptera att streetrace utan tillstånd på allmän väg är olagligt.
2. Acceptera att det olagliga streetracet
kan stoppa upp "seriös trafik".
3. Spelar ingen roll om du struntar i att acceptera ovanstående, de gäller likförbannat, även om lastbilar osv existerar i trafiken.
4. Märks att du inte tänker speciellt långt, för du kommer anmärka på mitt "kan"på punkt 2.
5. Om du nu är så bra o kan så mycket, varför arrar inte du ett race?. Ett lagligt sådant alltså. Tänk va bra det skulle bli, baserat på allt du skrivit så skulle det väl kanske nästan bli...som en bal på slottet? (Eller...).
Förövrigt, har inget emot väl anordnade race, men hade alla varit det så hade det inte ens varit tal om rondeller och ambulanser till o börja med...
Nej, jag är ingen moraltant. Åker ofta för fort, hyr film av osynliga osv osv... men det ni har snackat om innan du började få slut på argument, handlar i grund o botten om att förstå & vanligt sunt förnuft.
Küss! Ha en riktig kanondag nu hörru!
/En Söndagstrött Janken