Händer inte så mycket i tråden är mest för att det inte händer så mycket med bilen heller och finns inga pengar att lägga ut på den nu, men tänkte ge er lite bilder av det lilla jag gjort iaf
En kompis krängde av de gamla slitna däcken på 16"arna så blir enklare nu när jag ska göra i ordning dom.
Vi alla vet ju hur gott det är med ett bad ibland så pyssla om fälgarna också lite hehe
De blev lite renare efteråt
och just nu får de vara dekoration i lägenheten så länge tills det kommit in lite mera pengar.
Sen har jag precis kommit hem ifrån farsan då jag var och satte på de gamla sommardäcken för var så trött på att åka med plåtisar, blev lite skillnad med 7.5" et35 istället för 6" et49
förlåt för skakig bild (iphone)Sen så tänker jag mycket vad det jag ska ha för däck på de nya fälgarna när de är klara så kom gärna med förslag fälgen är 16x7,5 ET35, lägger upp en bild på däcken jag har nu och kusinens ena 215/40 däck som var trasigt och låg i verkstaden
Ja det var väl det lilla för mig, hoppas på att få något sommarjobb eller liknande snart så man kan få in lite pengar och ge bilen kärlek
just nu ska jag försöka få lite saker fixat inför besiktningen då det är sista månaden, imorgon blir det nog att tvätta den och kanske en liten vårstädning om vädret är fint