4388
Sök

Drifting som gått snett?

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
28 juli 2013
Trådstartare
http://www.expressen.se/gt/en-bil-spets … -goteborg/

Länken säger väl allt?

ser misstänkt ut som att en person i 25 års åldern har driftat "kurvan" och dessutom med plåtfälgar bak.

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
28 juli 2013
Ser enligt mig ut att vara en Mitsubishi Lancer, och minns jag rätt så är dom fwd. Ser också ut att vara blött på vägen. Så nej, jag tror inte han har försökt att drifta utan kanske missbedömt kurvan och kommit lite för snabbt och fått sladd.

5 089 Inlägg
28 juli 2013
framhjulsdriven. blött på backen. 25 år, har inte råd med riktiga däck. kommer för snabbt in i kurvar. Bara att hålla i sig smile

\Lindgren

Team Breehäng
1 623 Inlägg
28 juli 2013
FLindgren skrev:
framhjulsdriven. blött på backen. 25 år, har inte råd med riktiga däck. kommer för snabbt in i kurvar. Bara att hålla i sig smile

Jag tror också det är så, ser inte precis ut som en "driftingbil" tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
28 juli 2013
FLindgren skrev:

.....och tror sig vara världsmästare på bilkörning!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
28 juli 2013
Så han kan inte bara ha missbedömt kurvan? ALLTID så är det tjurgubbar som ska vräka ur sig såna där saker.

1 412 Inlägg
28 juli 2013
JDMy00 skrev:
Så han kan inte bara ha missbedömt kurvan? ALLTID så är det tjurgubbar som ska vräka ur sig såna där saker.

Om man missbedömer en kurva så illa att man inte klarar av att ta den på asfalt så får man nog stoppa tillbaka körkortet i flingpaketet.

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
28 juli 2013
Det är skillnad på asfalt, och blöt asfalt. Och om det är första gången han får sladd så är det kanske inte så jävla lätt och hantera.

1 412 Inlägg
28 juli 2013
Jovisst, det var nog månens dragningskraft som gjorde att hans bil spetsades på ett vägräcke.
Senast redigerat av OpelP1 (28 juli 2013)

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
28 juli 2013
Japp, det var precis vad jag sa.

1 412 Inlägg
28 juli 2013
Här är en bättre bild.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.186 … -anglavakt

Verkligen en extrem kurva. roll

688 Inlägg
28 juli 2013
Han va full.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
28 juli 2013
Jag trodde att all drifting gick snett, det är väl meningen ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
28 juli 2013
TBOC_Razor skrev:

Jovisst men man ska väl inte drifta på allmän icke avstängd väg!

/Benny

Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
28 juli 2013
Dåligt genomtänkt räcke...

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
28 juli 2013
Vettemannen skrev:
TBOC_Razor skrev:

/Benny

Jag har varken sagt bu eller bä i den frågan utan mitt inlägg var mest en smått sarkastisk anmärkning på trådskaparens något roligt formulerade topic wink
Senast redigerat av TBOC_Razor (28 juli 2013)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
28 juli 2013
TBOC_Razor skrev:
Vettemannen skrev:
TBOC_Razor skrev:

/Benny

Jag har varken sagt bu eller bä i den frågan utan mitt inlägg var mest en smått sarkastisk anmärkning på trådskaparens något roligt formulerade topic wink

Okay!! smile

/Benny

Min youtubekanal!

Driver
2 111 Inlägg
28 juli 2013
Om nu ingen känner till fakta (och isåfall källa på det...) om vad som orsakade olyckan, tycker jag att man kan låta bli att häva ur sig "han var full" och sådana saker mad .

Moralkärringen i en som vaknade när alla olyckor helt plötsligt är pga "race eller drifting" roll .

Hoppas snubben klarar sig utan men, om det va en nykter olycka. Han hade onekligen änglavakt yikes.

Mvh Janken
Senast redigerat av Janken (28 juli 2013)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Muttley
28 juli 2013
Utan att känna till fakta.

Kass förare.

159 Inlägg
28 juli 2013
Äh jag har oxå kört av vägen, jag var varken full, trött, drifta, race eller körde för fort. otur att han pricka räcket bara. Sån skit som händer!

Sök