Hallojjj Pågar och kvigor!
Som några vet, sålde jag Integran med plus. Och bestämmde mig för att köpa ett projekt som var hyffsat original i både motor och chassi.
Blev förälskad i EK3/4. Letade länge, till slut blev det denna. Som var den enda som var i ett "OK" skick.. i Skåneland..
Så, Vad fan ska jag göra med denna riskokaren?
Jo..
Coils (x) Fälgar - 16x8 JR-10 Guld(x)däck(x) nya Hancook racingdäck som kommer anvädas som stretch
omlackering/dipp - Well, kommer när fälgar och annat smått och gott kommer, för att se vilken kulör som blir sexigast!
Motor - Blir det klassiska.. helsystem från Megan, antagligen. Valkuk osv.. You´ll see!
Precis köpt, påväg hem från staden jag gärna skulle vilja atombomba, men det är en annan sak!
Fler bilder kommer i veckan, då det tar en jäkla tid att få hem mina coils! Som jag skulle sätta på imorgon.. egentligen!
Ciao!
I väntan på delar, får man vara kreativ..
Fint för att vara en 98.. Här har jag många sjuka tankar, men vi får se hur det blir med den kreativa biten..
Fula torkar "hakar" kan förstöra en hel front, right?
Inväntar att färgen på hakarna ska torka.. Då bjuder fina Österlen på sol, kaffe och ja, såklart en prilla?
Efter kaffe måste man utnyttja piggheten lite! Blev en runda på alla småvägar runt Österlen, got to love it!
Allt för idag!