Portal: Tackar för dina rader, känns lite tungt just nu... Men så fort allt har löst sej så kommer jag ut råare än tidigare...
tecman: Jepp, hade hoppats på att avsluta säsongen lite senare men så blev det inte.. Som tur var så kom jag ut på banan en stund iaf.. Har inte kollat något på motorn. Den går bara på 3 burkar. Jag har satt en hundring på en hålborrad kolv. Får se om jag har rätt.
mondeofin: Nej det är aldrig kul med ras, det här var bara säsongens andra.. Tackar, får se hur det slutar med nya motorn. Har ev. en färdigbygd motor på g, vet inte i vilken prisklass den hamnar i än..
Har precis kommit hem från Mantorp. Dagens aktivet på depåområdet var att serva lite 200SX folk med delar. En gottlänning köpte min lmm och en uppsättning nya stift. En av killarna i Haga Racing köpte växellådan (demonterade den på plats i regnet).
Får hem bilen/liket under veckan, så fort jag får hem den så ska toppen den för att se vad som har hänt. Sen så kommer det som är kvar av motorn att säljas.
Den närmsta tiden går åt till Asconan, måste ha en bil att åka i fort nu..
Har lite bilder och ett filmklipp från sista turen med CA18 motorn också, får se när de dyker upp här..