2342
Sök

Streckkodens 200SX S13 - Bilen såld!

Filkörning?
852 Inlägg
22 juli 2008
de e ju fan inte klokt... detta e ju helt klart bärgarens fel (kanske inte han personligen) hade inte dem tatt sån jävla tid på sig hade detta aldrig inträffat... såvida det inte inträffade medan dem lastade den...

fan va illa.. man blir ju arg :@

Gödseldräng
4 529 Inlägg
22 juli 2008
skitbil wink

fan du har ju inte haft annat än problem med den där 200an

dock såg jag att du lagt ut annons på den me tongue

2 655 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
Portal: Jo det kan ju bara vara så. Nu gäller det bara att försöka övertyga försäkringsbolaget om det.

Team-Adolfsson: Är nästan beredd att hålla med, visserligen så är det en sjuk rolig bil när allt lirar som det ska men det är inte ofta. Har lagt ut annons för att se om det är någon som kan tänkas ta över bilen.
Vet inte om jag törs lämna ifrån mej bilen men det visar sej.

Idag så ska jag gå en rond till med både bärgaren och bolaget. Börjar bli duktigt less på allt jäkla strul.

2 655 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
Har gått en rond med ansvarige för bärgningen idag, inte ett dugg oväntat så nekar han till skadan. Har gått en rond med försäkringsbolaget också. De skulle skicka en skadeanmälan så får vi se. Gjorde en närmare koll på repan idag. Den är inte 15cm lång utan 25-30cm totalt från början till slut.. sad

Väntar med spänning på hur detta ska sluta.

terazzi
22 juli 2008
maxad otur du har hela tiden sad

MadLamb Racing
372 Inlägg
22 juli 2008
shit for brains...

"De är polerat!"

MadLamb Racing
372 Inlägg
27 juli 2008
det är dött här, har du sålt bilen nu då??? cool

Börjar bli sugen på att ta tag i min dröm nu, Goffan..big_smilelol
Senast redigerat av Micr0 (27 juli 2008)

"De är polerat!"

MadLamb Racing
372 Inlägg
27 juli 2008
nu har jag röstat igen från mor å fars dator...haha.. blir bärgare till Mantorp igen...smile

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
MicrO: Jo det är dött i tråden, lusten är ju inte direkt på topp. Har ju duktigt stor beslutsångest när det gäller bilen.
Vet inte om jag ska tacka eller strypa dej angående Action Meet.. smile Hade varit kul och ställa ut men det blir lite omständigt, ser fram mot den 30e med blandad förtjusning..

Imorgon kommer vi nog troligen att dra hem bilen. Sen får vi se hur försäkringsbolaget säger om den "lilla" repan.

MadLamb Racing
372 Inlägg
27 juli 2008
skall bli kul å se om du får något för det.. hoppas på det iaf..

"De är polerat!"

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
27 juli 2008
Kan förstå din beslutsångest helt klart..

Hoppas det löser sig med repan och du får rättvisa! smile

Kämpa på!

Du får höra av dig om du nu kommer och får ställa ut 200an på mantorp.. för mina kjolar till mercan finns möjligen där då.. dock ingen jag känner som kan få med dem hem förbi eller till uppsala hmm fan va surt de är utan körkort sad

Mvh Kim

2 655 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
MicrO: Det är klart att jag ska ha repan fixad, finns inget annat och välja på.

kimpan: Det ska lösa sej med repan, tänker inte ge med mej den här gången. Självklart så skriver jag en rad om jag ska ner till Mantorp, risken finns ju att dina kjolar får plats i 200an eller på trailern.. Men det visar sej. Får reda på om jag är välkommen ner den 30e.

Idag har jag tänkt att måla hjulhusen svarta igen, går smidigare när man har bilen på en lyft. Drar nog hem bilen imorgon istället.

Filkörning?
852 Inlägg
28 juli 2008
Ja klart som fan repan ska fixas! stå på dig ordentligt... kanske borde du ringa konsumentverket och prata med dem om ingen vill ta på sig det...

All lycka till dig, du förtjänar att få de!

2 655 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
Portal: Självklart ska repan fixas, har fått lite erfarenhet av bråk med försäkringsbolag så det ska lösa sej. Kommer nog få fixa skadan i vår, om inte bolaget sköter transsport till firman som ska fixa repan. Bilen dras hem imorgon och den sista ställs bilen av. Sen tänker inte jag dra in bilen till stan.

Imorgon får jag besked om jag behöver ta mej och bilen till Mantorp ihelgen, skriver en rad när jag fått besked.

Passade på att måla hjulhusen svarta igår, blev ganska bra, fuskade lite bakom coiloversen men det mesta är målat. Kändes ganska bra att pyssla lite med 200an igen.. smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
29 juli 2008
hoppas att du får åka ner till mantorp igen.... smile skönt att du håller modet uppe, hur har det gått med köpet då av bilen...

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
MicrO: Det blir ju lite merjobb för att ta sej ner till Mantorp men att ev. bli framröstad gör ju att det blir värt det.. smile Imorgon avslutas ju omröstningen och då får vi se..

Var bara tvungen att testa och se om lusten var tillbaka, den börjar komma tillbaka faktiskt.. smile
Ska skriva lite papper idag hoppas jag, har snackat med killen idag. Åker upp till honom i eftermiddag.

MadLamb Racing
372 Inlägg
29 juli 2008
nice.. då kommer det upp en till bil på din sida nu lr?? wink

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
MicrO: Tror inte det, kanske en suddig bild här i tråden. Är ingen skönhet direkt men för de pengarna får man inte begära alltför mycket.. smile

Ska ta lite bilder på bilen som det är värt att ta kort på och lägga upp ikväll. Håll ut.

Filkörning?
852 Inlägg
29 juli 2008
jasså? tongue nyförvärv? blir de en bruksbil som går att köra med den här gången? hehe tongue

2 655 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
Portal: Jepp, ett nyförvärv som är körklar redan vid köp. Törs inte lova speciellt mkt, vet hur det brukar kunna sluta om man säger för mkt.. smile

Men jag har fixat lite bilder idag.

Halvdant svartjobb.. smile Coilovers och bakvagn ska nog rivas ner i vinter.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/415572_ovp1ku.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/415573_xa5i53.jpg

En aning större krängare på ibak. Underredet ska snyggas till i vinter.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/415579_6c2lpb.jpg

Bjussar på lite bilder på min "Customiserade" kolv.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/415583_714vly.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/415584_goinqf.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/415585_hof3tk.jpg

Som ni kanske börjar förstå så kommer jag inte att ge upp kampen mot 200an/Mr. Murphy. Nästa år ska jag hänga av Mr. Murphy i en dikeskant långt ute i skogen.. smile
Krisar det så får jag smöra lite så kanske jag får åka med i någon raggarbil..

Sök