4796
Sök

Köpråd Golf Vr6

77 Inlägg
5 november 2006
Trådstartare
Tjena,

Som rubriken lyder, vill veta kända fel osv. hittat fina på blocket som man fastnar för, som är inte så värst farligt dyra, min fråga lyder oxå hur många mil är de lämpligt att köpa en vr6a för ?  ge mig tips.. vet att de är en s.k. Ungdomsbil "där man gäran gasar på mkt"

King Of The Road
154 Inlägg
5 november 2006
Du får köpa min vr6:a rakt av för 30k

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!

Filmmakare
175 Inlägg
6 november 2006
Kända fel är vissa elfel om jag inte tar fel, tex elhissar och liknande.

Köp min så slipper du dock dessa problem wink .

Motorn i VR6:orna är jävligt slitstarka, kan stå ut med hur mycket styrk som helst utan att hosta eller nått !!

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!

3 Inlägg
6 november 2006
Du kan få köpa min med big_smile

men vill nog ha de dubbla en 30 k

vr6:orna är riktigt rolia bilar grymt skönt ljud och härligt acc big_smile

ps: Rost på backluckan är oxå ett väldigt vanlingt fel

Kostar de så smakar de ! :D

77 Inlägg
6 november 2006
Trådstartare
Tack för svar!

Men så en vr6a som är regelbunden servad och är en import o säg att den gått 20k mil är inte så farligt heller?

tycker ni man borde vänta tills våren kommer ? lr känns de lite onödigt med att köpa en nu när vintern slår till ??!
Senast redigerat av zeolt (6 november 2006)

Filmmakare
175 Inlägg
6 november 2006
Låter som du ressonerar på ett vettigt sätt, min är en tysklandimport och har gått knappt 16000 mil och den rullar på fint.

Bilar brukar vara billigast såhär på vintern än på våren/sommaren, du vet väl att vissa VR6:or är fyrhjulsdrivna, de heter Syncro. Min är en sådan och bättre vinter bil har jag aldrig ägt. Stabil och lättkörd som vilken volvo som helst på vintern. Helt klart bättre än de framhjulsdrivna versionerna.

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!

77 Inlägg
6 november 2006
Trådstartare
Men dock är väl syncro lite mer sällsynta på blocket vad jag ha märkt ^^ och ngt dyrare ? smile

7 Inlägg
6 november 2006
Topplock är ett av problemen med dom motorerna.

77 Inlägg
6 november 2006
Trådstartare
thx jonas!

hur är det med försäkringen ? var ligger den på ungefär?

Sök