Hej! Köpte mig en Volvo v70n 2,4t -00 i helgen, blev genast sugen på att börja styla den men jag har upptäkt att det kostar en del till denna bilmodellen!
Skulle gärna vilja ha tips om sidor där det finns billig styling! Vingar, framljus, extraljus av den finare modellen och liknande!
Är INTE ute efter kjolpaket och sånt uta diskret styling är det jag vill ha!
Hej! Köpte mig en Volvo v70n 2,4t -00 i helgen, blev genast sugen på att börja styla den men jag har upptäkt att det kostar en del till denna bilmodellen!
Skulle gärna vilja ha tips om sidor där det finns billig styling! Vingar, framljus, extraljus av den finare modellen och liknande!
Är INTE ute efter kjolpaket och sånt uta diskret styling är det jag vill ha!
Tacksam för svar!
//DJ AGGWA
Som sagt, "Är INTE ute efter kjolpaket och sånt uta diskret styling är det jag vill ha! "
sånt som inte syns så jävla mycke som kjolpaket gör t.ex... tänkte mer på smågrejer som plocka bort torkarna(vilket inte kommer göras) byta blinkersglas m.m. sånna smågrejer som har stor betydelse för bilens utseende men som är svåra att säga vad som är gjort..
sånt som inte syns så jävla mycke som kjolpaket gör t.ex... tänkte mer på smågrejer som plocka bort torkarna(vilket inte kommer göras) byta blinkersglas m.m. sånna smågrejer som har stor betydelse för bilens utseende men som är svåra att säga vad som är gjort..
aaaha du menar sånnt ja du ha du vinge annars är ju det snyggt sen såg jag ögonlock till nya v70in om du inte har xenon så har radicast billiga till volvo sen nått som jag tycker är snyggt när man byter ut orginal systemet och sätter på ett fetare,vilka fälgar har du kollat på då? har ett tips gå in på www.ck-styling.se hoppas du fick nå bra tips
Takvinge är på gång.. är för tillfället på lackering.. Ögonlocka har jag inte haft i tanken än, får se hur de blir.. annat utblås skulle noog göra sitt ja..