Nu är bilen ute på vägarna, äntligen!
Servo fästet är dit satt, och rem på det, så nu funkar servon igen.
Vi har höjt motorn i framkant med en hockeypuck.
Var och skulle ställa framvagnen vilket inte alls gick för bilen var för låg. Men bilen går fint på vägen så det får visa sig om det sliter snett, då tar jag tag i saken någon annanstans helt enkelt.
"Stance Whore" dekalen som satt på vindrutan i nederkant är nu borttagen. En vit "Static" dekal är ditsatt på höger bakskärm (bild på det kommer).
Finns en hel del små saker att göra på bilen bara man vill, men min ork/motivation har försvunnit en del, och några mera pengar har jag inte lust alls att lägga ut på åbäket. Så risken finns att den blir till salu snart..
Bilderna som är tagna så är bilen utan front spoiler pga att den demonterades av för dom som skulle ställa framvagnen ville det. Men det sitter på nu igen såklart.
Jag har idag 2cm markfrigång. Det är mätt från länkarmsinfästningen. Framvagnsbalken ligger lägst på bilen. Oljetråget ligger ovanför balken efter höjningen.
Innan bugrun så ska jag försöka hinna bygga om fram dörrsidorna för plats med 2st 6,5" framsystem.
Den lilla listen på höger framskärm sitter även på plats, dock inget som sitter på bilderna.
Bättre bilder kommer såklart
Original motorkuddeMed puck