2461
Sök

Golf 2 motorbyte och lackering

Uppfräschning av Moa inför 2014!

15 794 Visningar
Projektet avslutat 9 augusti 2015
Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
11 februari 2014
#41
Zora skrev:
user_name skrev:
Zora skrev:

Alltid kul att ni följer fast projektet är nerlagt just nu pga annat som blev mer intressant smile
Ja, det kommer nog vara de, men får se, långt kvar tills bilen kommer åka på vägarna igen så.
Ah okej smile
Vad är det som dykt upp då? smile
Det byggs en bromsbänk nu istället å en flödesbänk, så min bil fick vänta lite smile
Aha, gött big_smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

26 Inlägg
20 februari 2014
Trådstartare
#42
Nu har projektet stått still ett bra tag och jag har inte varit nöjd med detta.
Men snart så ska de dra igång igen, för de andra projektet börjar bli klart äntligen,med stora bokstäver.

Har fortfarande inte fått tag i framskärmar mesta är väl för de man ska köpa av helt plötsligt ger fan i att svara när man väl ska diskutera priset osv.
Så därför ska jag nog köpa helt nya men har ej hitta någon bra sida ännu.
Min kära Mr J har fixa i ordning min topp och bilderna får jag ta imorgon och ladda upp så ni kan se!

Ha en trevlig kväll alla.
Mvh Zora.

ZoRa.

1 830 Inlägg
20 februari 2014
#43
Men köp en donator bil bara? smile


26 Inlägg
9 mars 2014
Trådstartare
#44
Nu finns sidan uppe om bromsbänken som vi grejat med de senaste månaderna så min bil fått stå å vänta men nu äre nog äntligen dags igen att rulla in henne å lacka färdigt de sista.

Kollade hur bilen såg ut i solen och de visar sig att man måste skaffa en helt ny dörr te förarsidan med.. Lite surt. Men, men så snart kommer de nog upp lite mer om bilen som det egentligen ska vara om!
Ha en trevlig kväll å gå gärna in och gilla sidan, uppskattas! smile

https://www.facebook.com/Lyyskisgarage

ZoRa.

pim_pim
9 mars 2014
#45
Galwin säljer nya framskärmar för 710:- styck. Men det kanske finns billigare på ebay o dyl.
Senast redigerat av pim_pim (9 mars 2014)

26 Inlägg
9 mars 2014
Trådstartare
#46
pim_pim skrev:
Galwin säljer nya framskärmar för 710:- styck. Men det kanske finns billigare på ebay o dyl.
Tack för tipset men jag har fixat skärmar, bara väntar på dem nu smile

ZoRa.


Sök