Tjena jag vill ha lite smakråd tips på snygga färger till min 940 vill ha något ovanligt men ingen färg som sticker ut för mycket häller! Kom med förslag!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
inte för att det handlar om färgen..men vilka jävla glipor mellan dörrarna och skärmarna
skulle satsa på en volvo orginal färg. för enkelhetens skull
jag älskar 417 när den är blank men den ser lätt väldigt dassig ut så man måste putsa livet ur sig.
ibland kan oxå den tråkigaste färgen se bra ut
gjorde en specialare på min gamla 940 hittade en jäkligt frän lila färg som var orginal på en opel sen blanda jag i lite blå pärlemo och den effekten var helt sjuk. den var blå tills ljuset blev rätt då ändrade den färg till lila hur det gick till vete tusan men den blev riktigt bra. dock så orkade jag inte måla hela bilen utan målade allt löst sen la min chef ner sitt företag pga sjukdom så den blev aldrig klar
här ser man hur färgen beter sig. tänker dock inte berätta vad det är för färg för ska ha den på någon bil i framtiden.
men man kan leka lite med färgerna och se vad som händer
inte för att det handlar om färgen..men vilka jävla glipor mellan dörrarna och skärmarna
skulle satsa på en volvo orginal färg. för enkelhetens skull
jag älskar 417 när den är blank men den ser lätt väldigt dassig ut så man måste putsa livet ur sig.
ibland kan oxå den tråkigaste färgen se bra ut
gjorde en specialare på min gamla 940 hittade en jäkligt frän lila färg som var orginal på en opel sen blanda jag i lite blå pärlemo och den effekten var helt sjuk. den var blå tills ljuset blev rätt då ändrade den färg till lila hur det gick till vete tusan men den blev riktigt bra. dock så orkade jag inte måla hela bilen utan målade allt löst sen la min chef ner sitt företag pga sjukdom så den blev aldrig klar