Tjena! har köpt mig en gammal Volvo 244 årsmodell 82 som jag hade tänkt å fixa till lite under vintern Detta är mitt första projekt så vi får se hur det går :) det jag hade tänkt att göra är, -byte inredning -ljudisolera <... Visa mer
så liten upp nu iaf va å besigtiga pärlan i fredags i väntan på domen och domen blev så jag beställde detta idag till den http://shop.j-spec.se/sv/artiklar/j-spe … 0-940.html blir mera uppdate när jag får hem skiten hehe
har svårt att se vad som står men det kunde vara värre Å andra sidan så vad gör det med några tvåor egentligen? ^^ bättre att besiktningen hittar dem än att de händer en olycka rätt som de är
har svårt att se vad som står men det kunde vara värre Å andra sidan så vad gör det med några tvåor egentligen? ^^ bättre att besiktningen hittar dem än att de händer en olycka rätt som de är
Ska bli roligt se hur låg bilen blir med dom där Man vart ju lite sugen men kändes som dom skulle sänka lite för lite.
ja ska bli kul dom skulle sänka 100mm både fram å bak så borde bli lagom
Okej när jag läste sänkte dom 80 men 100 låter bättre
hehe ja;) stod så här på hemsidan iaf Höjdjustering Fram: 0-100mm Höjdjustering Bak: 45-100mm Kitet har höjdjustering motsvarande BC Racing coilover kit. så blir säkert nice vi får se i morgon tar före å efter bilder så ,
ja ska bli kul dom skulle sänka 100mm både fram å bak så borde bli lagom
Okej när jag läste sänkte dom 80 men 100 låter bättre
hehe ja;) stod så här på hemsidan iaf Höjdjustering Fram: 0-100mm Höjdjustering Bak: 45-100mm Kitet har höjdjustering motsvarande BC Racing coilover kit. så blir säkert nice vi får se i morgon tar före å efter bilder så ,
Jo såg dom ändrat nu
Låter bra det ska bli roligt se och höra om det är något att ha eller ej.
tjena blev lite gjort i dag han byta båda sidorna bak så kommer en drös med bilder höjden bak före
glömde ta kort på hur det såg ut med dom gamla fjädrana å så men inte mycke å se iaf fjäder hållaren på plats dämparen på plats bild på både och , ser lika utt på andra sidan med hur låg den är just nu kan sänka ca 2cm till lite tajt här hehe va allt för i dag ska försöka mig på det där fram i morgon hade