Kom ett stycke paket idag också, sen ska jag hämta ett till vad de nu kan vara i de paketet vid klockan 15.30 på posten då dom har så korkade öppetider
Yee det var min sexiga 3" downpipe/kattersättare
Senast redigerat av T-Airaksinen (28 januari 2015)
Du som tydligen var "fattig" ja hahah Kommer du ha 3" från downpipen och bakåt? Eller ansluts det till 2,5"?
Fick in lite försäkrings pengar för en liten spricka i foten så passade på att beställa allt jag kunde men nu är de slut Blev osäker på vilken anslutning som går till turbo osv, men tror det blir 3"-2,5" så man kan köra 2,5" hela vägen bak, för 3" är så jävla stort och tar sjukt mycket plats när man kör lågt
Du som tydligen var "fattig" ja hahah Kommer du ha 3" från downpipen och bakåt? Eller ansluts det till 2,5"?
Fick in lite försäkrings pengar för en liten spricka i foten så passade på att beställa allt jag kunde men nu är de slut Blev osäker på vilken anslutning som går till turbo osv, men tror det blir 3"-2,5" så man kan köra 2,5" hela vägen bak, för 3" är så jävla stort och tar sjukt mycket plats när man kör lågt
Ofan, bra initiativ, trist med foten dock. Det blir bra, undrar dock hur det skulle låta med 3" hela vägen
Vad blir det för fälgar denna säsong? Eller är det hemligt?
Ofan, bra initiativ, trist med foten dock. Det blir bra, undrar dock hur det skulle låta med 3" hela vägen
Det låter rätt gött med 3" hela vägen men blir för stort för mitt bruk . det är så hemligt så inte ens jag vet vad det blir
Det låter rätt gött med 3" hela vägen men blir för stort för mitt bruk . det är så hemligt så inte ens jag vet vad det blir
hoppas på det, med tanke på att katten sitter direkt efter turbon så snor den ju en jävla massa effekt så tror det kommer bli grymt med en 3" ersättare
vart köptes cat-deleten ? och vart är k04 turbon köpt? bra kvalitet, glidlagrad? varje dag blir min originalturbo lite röd nu när snön lagt sig så tvekar på om man ska köpa billig turbo.. mappad? spridare, etanol?
vart köptes cat-deleten ? och vart är k04 turbon köpt? bra kvalitet, glidlagrad? varje dag blir min originalturbo lite röd nu när snön lagt sig så tvekar på om man ska köpa billig turbo.. mappad? spridare, etanol?
Kattersättaren är köpt på ebay, även turbon så den är ju rätt billigt , bilen ska chipas med ett anpassat chip från fekzen, spridare blir att byta och sen köra på e85
mm har sett deleten på ebay, tror dock dom bygger för tunnt med rostfritt så de spricker av värmen, men du blir testkanin du vet inget om turbon? fabrikat, både vatten å oljekyl? rullagrad? hållbarhet, garanti? vad blir det för spridare, storlek? nå mål för hästar?
mm har sett deleten på ebay, tror dock dom bygger för tunnt med rostfritt så de spricker av värmen, men du blir testkanin du vet inget om turbon? fabrikat, både vatten å oljekyl? rullagrad? hållbarhet, garanti? vad blir det för spridare, storlek? nå mål för hästar?
vi får väl se när bilen är igång , tror den heter "Billet Ftg" k04-015 både vatten och oljekyld, tror den är kullagrad men ska inte säga säkert, har hört att den ska hålla nått år iaf om man pressar den ordentligt och dom lämnar ju ett års garanti
Mål är ~270hästar 630cc spridare på e85
Senast redigerat av T-Airaksinen (28 januari 2015)
Satt vid datorn och hade inget vettigt att göra sen trillade m3läppen ner ifrån soffan, och då slog mig ideen att jag skulle gå ut i garaget och hämta lite folie och foliera den brun som bilen, hittade dock inte värmepistolen så tog morsans hårfön som fick gå hårt hahaha....
här är lillastackarn klar
var ju tvungen att sätta på den fast det är typ mitt i natten, haha får väl se hur det ser ut i morgon när det är ljust ute hahaha
Var inte blyga nu säg vad ni tycker och tänker!!
Senast redigerat av T-Airaksinen (29 januari 2015)