3490
Sök

Hur Facebookberoende är ni?

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 242 Inlägg
2 november 2013
Trådstartare
Jag som inte har Facebook undrar lite hur mycket ni är beroende av denna facilitet?

Hittade denna talande bild.

http://www.belgarhuset.com/bilder/Facebookberoende.jpg

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

6 632 Inlägg
2 november 2013
Måttligt.

Tycker anmälnings funktionen är jobbigare, bilder som är stulna brukar inte tas bort och även svårt att få dem att ta bort innehåll med sexism.

De/Dem

370 Inlägg
2 november 2013
Malheus skrev:
Måttligt.

Tycker anmälnings funktionen är jobbigare, bilder som är stulna brukar inte tas bort och även svårt att få dem att ta bort innehåll med sexism.

bilder som är stulna från vem? du säger ju upp ägarskapet på bilder du laddar upp där?
facebook äger alla bilder.

Vorsprung durch technik
Nordicaudi.com
Nascom.se

6 632 Inlägg
2 november 2013
Unleash skrev:
Malheus skrev:
Måttligt.

bilder som är stulna från vem? du säger ju upp ägarskapet på bilder du laddar upp där?
facebook äger alla bilder.

Nu gäller det inte mina, men tänkte på folk som ritar och andra tar bilden från en annan sida och laddar upp på facebook.

De/Dem

4 670 Inlägg
2 november 2013
Hade facebook förr men avsluta rätt snabbt! Dock lite irriterande att mycket som har med bilar o göra byggen, team osv håller hellre till där än typ här. O helt rätt oxå då det är så mycke större men tråkigt när man ej kan följa de.

Men kanske vänder o dör ut facebook med smile

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 242 Inlägg
2 november 2013
Trådstartare
Japs-Micke skrev:
Hade facebook förr men avsluta rätt snabbt! Dock lite irriterande att mycket som har med bilar o göra byggen, team osv håller hellre till där än typ här. O helt rätt oxå då det är så mycke större men tråkigt när man ej kan följa de.

Förstår dina tankegångar. Jag tycker det har försvunnit mycket info på garaget som förmodligen gått över till tråkboken!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

1 808 Inlägg
2 november 2013
Har inte facebook, så inte ett jota smile

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

4 822 Inlägg
2 november 2013
har inte och har aldrig haft facebook smile

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

3 722 Inlägg
2 november 2013
Japs-Micke skrev:

Kan ju vara så att det är mer respons inne på Facebook än vad det är här inne, man märker det speciellt när evenemang skapas här och på Facebook. Säger inte att Facebook är bättre än Garaget, men tyvärr så har folket här inne blivit tråkigare. Va mycket bättre förr, men det kan ju bero på att "alla" använder Facebook mer.

10 163 Inlägg
2 november 2013
Inte alls aldrig haft kommer aldrig ha heller.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

8 Inlägg
2 november 2013
Jag hade Facebook tills för ca 4 år sedan. Gillade inte alls vart det va påväg.
"Alla" verkar så törstande efter bekräftelse och uppmärksamhet.
De ggr jag själv inte har möjlighet att följa med gubbens team på dragracingbanorna,
så brukar jag ha koll på allt genom gubbens FB. Då får jag reda på resultatet direkt efter varje repa.
Så visst finns det fördelar med FB...

Förtroende är bra, kontroll är bättre...

498 Inlägg
2 november 2013
Verkar som också att vissa företag börjar istället fixa ut rabatter/erbjudanden via facebook, mycket boring för oss som inte har det! Men men... Har aldrig haft facebook och kommer aldrig skaffa det heller, blir trött bara å se dom flesta på jobbet sitta vid den skiten.....

5 089 Inlägg
2 november 2013
Jag använder mestadels bara facebook för att kolla vad som händer. typ bilträffar å race. Även mycket bra köp och sälj inom alla kategorier och det är ju gratis annonsering. Mycket roliga videoklipp och bilder kommer även upp överallt också. Stulna fordon och allmän information. Man lär sig även mycket igenom att "gilla" rätt sidor.

Och ni som säger att det är boring har inte testat det fult ut. Jätteintressant att gilla olika teams sidor och man får uppdateringar direkt i telefonen när dom lagt upp nya bilder å info än att sitta och gnata igenom projekttrådarna här på garaget.
Tror inte det är så många längre som bryr sig om om kompisen käkar potatisgratäng eller sitter å skiter utan det är alla sidor runtomkring.
Plus att man måste kolla in alla gulliga kattbilder och girls in tight såklart smile

\Lindgren

plankan
2 november 2013
Alldrig haft det och kommer alldrig skaffa det heller.....

Trucker
1 414 Inlägg
2 november 2013
Har inte ens det smile

Nothing but
Rock 'n' Roll :)

Najs
2 november 2013
tur för oss som inte har FB wink har aldrig haft o kommer aldrig ha big_smile

Påstängd
1 197 Inlägg
2 november 2013
Inte direkt beroende av det, men visst klickar man in på FB någon gång om dagen..

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
2 november 2013
Man kan inte bli beroende av något som man vägrar skaffa.
Har aldrig haft det och kommer aldrig att skaffa det.

170 Inlägg
2 november 2013
Jag bojkottar skiten!

MVH Team S
Sponsorer: LeifsBillackering, AutoGlym, Vianor, CarCraft, Nokian
Hemsida: Team-s.nu

514 Inlägg
2 november 2013
Har ingen, tänker aldrig skaffa heller...

Sök