Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jag fann ett gammalt custombygge som jag köpte åt tjejen. Någon som har någon info om bilen? Gissar på att bilen är byggd på slutet av 70-tal, tidigt 80-tal. Taket är gjort i plåt och allt är väldigt seriöst byggt
Är inte de Johan från Gullspång eller Finspång's (blandar ihop ställena) gamla?
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Är inte de Johan från Gullspång eller Finspång's (blandar ihop ställena) gamla?
Jo det stämmer nog, jag köpte den av hans granne putte. Gullspång är det men vet inte själv vem Johan är men antar att det var han Putte köpte den utav för då stod den utanför gullspång
Någon som känner till något om denna Duetten? Var med i Bilsport 1994 1-2.
Numera har den agerat slit och släng bruksbil iallafall de sista 6 åren, tyvärr riktigt nedgången...
Det är ju synd att den fått så mycket stryk.
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Tänk att det fanns en tid då detta var det absolut tuffaste som gick att äga
Jag läste dock först "transa van"...mjojo
Vadå? Det är fortfarande det absolut tuffaste man kan äga!
Jag e helt besatt av sidan redan. Tjejen ber mej att sova men går inte att slita sej. Vill ha allihop
Haha precis vem fan behöver sömn när det finns bilar att kolla på Älskar musiken som spelas upp samtidigt också, blir nästan så man känner doften av 70-talet på riktigt
Jaa, man tog verkligen ut svängarna på 70-80talet vid customisering.
/Benny