deamon skrev:
jonni
vad har hänt med dig
du som sagt att du alltid står för ditt ord
varför hämtar du inte bromsarna ??
jag har redan påbörjat arbetet och plocka ner de så kom hit och hämta de
eller e du samma korn som Martin,?
Var en man och stå för det du säger
Kaveh.........
Jag sa till dig redan när jag var ute hos dig då du inte ville skruva ner bromsarna åt mig, Jag ville eller vill inte bli ovän med dig eller någon annan..
Men det du gör nu, Hänger ut mig, kallar mig lögnare, skriver saker rakt ut i luften som du inte har en aning om.. Sparkad på Hedin Bil? Verkligen inte.. (att sluta är fan inte samma som att bli sparkad)
Jag vet inte var eller vem du har hört det ifrån, men personen eller personerna som berättat det kan inte veta mycket om situationen, ren djälva djungeltelegrafi..
Djungeltelegraf Ordet används som omskrivning för rykten och ryktesspridning?.
Att du inte frågar mig istället? eller ringer mig istället för att sprida en massa skit!
www.hitta.se ---> SÖK
Mitt mobilnummer är en offentlig uppgift.. Hur enkelt som helst att få tag på eftersom du vet vad jag heter..
Jag fick även höra att du försökt maila mig? Jag har ej fått några mail av dig, dock så kanske du fått tag på en gammal, hur du nu fått tag på den vet jag ej..
Sen när du skriver att det skall bli kul att träffa mig nästa gång?
Jag tycker det är tråkigt att du skriver så, och tycker att det är hotfullt..
och vad har jag att skämmas för?
Och att jag har bra kontakt med Martin på fastOne.se, vad spelar det för roll? Jag har köpt mycket grejer av honom och tänker fortsätta göra det.. En j*vligt bra kille, han är lätt att diskutera med sålänge det inte går över styr..
Om du kollar din mail så får du nog svar på många frågor..
Jag har lagt ett mail via garaget till dig för ett antal dagarsen..
Jag hör av mig i början på vecka 51.
Med Vänliga Hälsningar
Jonni