3770
Sök

Kjøpe kaross deler til din hotrod eller veteran fra usa? Les dette

2 Inlägg
26 november 2013
Trådstartare
#1
Dette er informasjon for andre som går i tanker om å kjøpe karosserideler fra USA for sin T/ A Ford eller tidlig Chevy.
Sjekk firmaet før du kjøper. Jeg la inn en ganske god bestilling hos Howell's Shetmetal Company i Texas. De er også på E-Bay under signaturen "09-40" . Det var i midten av september til A-coupe prosjektet mitt. For å gjøre en lang historie litt kortere; De svarer ikke/ veldig sjeldent på mail, de svarer ikke/sjeldent på tlf, kun tlf svarer, de juger, og etter alle disse problemene så fikk jeg endelig avbestilt hele bestillingen i dag, etter nesten 2,5 mnd. Har vel prøvd over 100! ganger å komme gjennom på tlf.. Etter en del (om)veier, med Paypal, Forbruker kontoret, kom jeg inn på en side i USA som heter Better Business Bureau. Der kunne jeg søke opp selskapet om de hadde noen klager, og det gjorde jeg. De hadde 27 klager bare de siste årene, og det gikk på samme problemer som jeg har hatt. Så hold dere unna dette selskapet, og sjekk andre før dere bestiller. Dette kan spare penger og ikke minst masse frustrasjon.
Senast redigerat av HalvorS (26 november 2013)


Sök