oscar600 skrev:
...
MEN... vilken av dem tycker ni är roligast? kan vara på vintern eller sommarn, buskörning, kostnad, prestanda, komfort, m.m.
så nu vill jag att ni som är här och läser detta, diskuterar nedanför VILKEN av dessa två drivtyper är bäst för dig och vad du vet om dem.
...
vilka av dessa är bättre enligt erat tycke?
Ja, det var mycket kvar av dessa frågeställningar.
Givetvis är det som så att om man inte är på sidan som anser att "motorstyrka=bilintresse" så har man heller inte på g.org att göra ... märkligt. Men givetvis ska alla som har intresse av billjud, styling eller allt annat som "tillhör" bilvärlden och/eller bara ett allmänt bilintresse, försvinna från sidan, fortare än illa kvickt.
Fortsatt är det givetvis också som så, att mest motorstyrka är alltid bäst. Det spelar ingen roll. Om jag så köper en helt ny Audi eller BMW eller liknande, så är givetvis någon av mina jänkare bättre, de har ju trots allt fler hk och också mycket mer vrid.
För att inte glömma är också steget mellan "vilket drivsystem gillar du bäst" förfasande likt frågan "vad tycker du om nya småbilar som prius och hur mycket galla kan du spy ut över dessa", det är ju därför också fullt förståeligt att det blandas in huruvida tjejer föredrar en bil eller en annan. Och självklart är båda lägren vinnare, för oavsett vad så plockar båda lägren, enligt sig själva, de bästa brudarna. Så är det bara.
Slutligen är det imponerande hur öppensinnad man är, speciellt i trådar som denna, som påpekat bara behandlar det tråden handlar om. Det är också imponerande hur objektiv man är.
"jag har kört en byrå", "jag har kört 4 17" hjul" osv osv. Va faen, jag har kört en 9" mustangbakaxel och 4st 17" hjul i min A3...då vinner den? Den driver fram, men, det är ju uppenbarligen lastutrymmet som avgör.
Så, tråden kan slutligen sammanfattas med;
Bilintresse = motorintresse (inget annat)
Lastutrymme är viktigt, inte bara för vilket drivsystem som är bäst men även för vilket som är roligast.
PLAST! I likhet med "plats" här ovan, är materialvalet på och i en bil fruktansvärt viktigt när det gäller drivsystems fördelar och nackdelar.
Brudar gillar antingen inga bilar, eller alla bilar, för det är alltid den som påstår det som har rätt. De bästa
brudarna gillar skribentens bil, och resterande typer av bilar får stå med skåpen och "oh hell no"-brudarna.
Oh fih!