ja direktmata med ett relä emellan som styr påslag bara... vet inte vad en GTR pump klarar men Gzon gillar de säger han... se vad en t04r klarar mot min lill t04s så ska ner nästa fredag o finjustera i mappen inför bankörning 4e maj du får komma dit du med gasa lite hehe
ja direktmata med ett relä emellan som styr påslag bara... vet inte vad en GTR pump klarar men Gzon gillar de säger han... se vad en t04r klarar mot min lill t04s så ska ner nästa fredag o finjustera i mappen inför bankörning 4e maj du får komma dit du med gasa lite hehe
vet inte heller vad gtr pumpen pallar, har sett att många byter till supra pump men det bör väll vara ganska lika
aa ska bli gött och se vad man får ut vart är bankörningen då?
japp hittade entråd på wankelrigestret, tror det var marcus som hade gjort så så jag gör som han gjort
tror gtr pumpen är typ 300liter i timman... osäker själv tog ja i med Walbros nya 400 pump... oslagbart pris o funkar klockrent
mantorp, med honda o fordklubben... anmälan finns på Rejsa.nu SMA-försäkring o 800kr kostar d.. de kör 9-16 typ
japp den guiden funkar
okej! låter jävligt kul, ska se vad regeringen säger (tjejjen) så inte hon blir sur eller nåt okej får la se kanske byter pump nu när allt ändå är urplockat. gött då löser jag pump elen ikväll
hehe jo en bra pump är alltid värd o ha.. en walbro 400 får du hem för en tusing med frakt från ebay
fint! bara fixa.. tänk på att relät kommer bli varmt, o ha säkring på kabeln, gärna säkring på relät med... fick backström i mitt relä förra sommaren från EGI relät så relät smälte helt va skitspännande... uppskärrade extra efter d
hehe jo en bra pump är alltid värd o ha.. en walbro 400 får du hem för en tusing med frakt från ebay
fint! bara fixa.. tänk på att relät kommer bli varmt, o ha säkring på kabeln, gärna säkring på relät med... fick backström i mitt relä förra sommaren från EGI relät så relät smälte helt va skitspännande... uppskärrade extra efter d
wolf du börjar kosta mig pengar nu men det är aldrig fel med en ordentlig pump, vet inte ens om det är en skyline pump, tidigare ägare sa det men man vet ju aldrig.
Bra investering att sätta relä till pumpen,, meeeen vill man va riktigt seriös så byter man kabeln hela vägen till pumpen. Har varit med om att ett sånt där kontaktstycke glappat, samt att kablarna ner till pumpen e ganska klena.
Visst e det gott om plats när man ska ha upp pumpen?
Bra investering att sätta relä till pumpen,, meeeen vill man va riktigt seriös så byter man kabeln hela vägen till pumpen. Har varit med om att ett sånt där kontaktstycke glappat, samt att kablarna ner till pumpen e ganska klena.
Visst e det gott om plats när man ska ha upp pumpen?
aa kanske man skulle gjort såsett. funderar på om man kan skaffa ett bättre kontaktstycke som är modell grövre. borde la nästan finnas nånstans tips mottages!
haha nä det var inte överdrivet med plats, har dock inte monterat den nya pumpen än, den kommer nog på måndag. tog endå upp pumpen för att kolla om det var en gtr pump, och till synes verkar det stämma.
löd ihop den grövre kabeln på kontaktstycket bara... är d bara nån centimeter så spelar d ingen roll.. spänningsfallet på avståndet är ju anledningen till varför man har lite grövre fram till relät... SÅ mkt amp drar inte soppapumpen
dock själv så tog ja bort kontaktstycket o satta kabelskor med hölje hela vägen ner direkt på tankkontakten... inte lika snyggt kanske men d funkar
EDIT läste de inlägget nu... sry... synd man inte kan va där när du ska mappa... då du fått provåka min med.. men kommer du till 4e maj så
dock måste ja nog byta däck tills då.. tänkte köra slut på mina R888 men såg idag d va mer slitna bak än ja trott... vet inte om ja vågar haha.. vill inte åka på korden hem
asså det hade vart skoj, du är välkommen om du skulle få en lucka iaf
vet inte om jag kan då, har ju inga däck eller nåt, ska precis köpa nya gat däck, tror jag skaffar mig slitfälgar sen som jag kan ha r däck och åka bana med.
skulle ju kunna komma förbi o tjöta såsett vi får la se
nja fredag ska ja o polaren ner.. o då ska martin mappa polarens evo... vi ska va på plats kl 8 på fredag o ja kommer va där med sjuan med då som martin ska finpilla mappen på... tror nog isf snarare martin fixar din under helgen eller mappar på måndagen då... vet inte hur han tänkt göra med Elmia i år