inget svårare än så. ett universalnamn på alla bilar brukar vara biljäveln.
det där var då bannemig den gråaste namnet hittils.
ingen fantasi alls!
"Volvo Amazon = Amazonen"
"Polis Amazonen"
"Volvon"
hur kul låter dem egentligen?
Inte så hård H-smurfen, han är ju bara 17 år.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Med ditt sätt att uttrycka dig kanske du ska låta det gå några år till.
"Vi åldras inte, vi mognar." ~ Pablo Picasso
så folk med aspergersyndrome är alltså barnsliga... tack så hemsk jävla mycket då...
Det spelar ingen roll vad du har för sjukdom. Man kan vara yngre än 18 här på Garaget. Men ska du skriva i forumet så ska du hålla en mogen ton och följa forumets regler.
Det spelar ingen roll vad du har för sjukdom. Man kan vara yngre än 18 här på Garaget. Men ska du skriva i forumet så ska du hålla en mogen ton och följa forumets regler.
så jag har aldrig hållt ett mogen ton och bryter mot en massa regler? det var väl ett sätt att säga det också! ni ska fan se att efter 15 mars så laddar jag upp en bild hit med min bil.
så jag har aldrig hållt ett mogen ton och bryter mot en massa regler? det var väl ett sätt att säga det också! ni ska fan se att efter 15 mars så laddar jag upp en bild hit med min bil.
Det är just det som du skrev nu som Garagets regler med 18 årsgräns berör. Jag skrev till dig i all välmening men du blir alldeles uppjagad och tjurig över ingenting.