Äntligen en lite vettig uppdatering!!Har gjort ganska mycket. Ska försöka ta det i en någorlunda ordning.
Jag börjar med att jag var med på Honda Weekend. Ett riktigt grymt event. Hoppas verkligen att det kommer fler. Grymma bilar, nya vänner och härliga Vetc burgare.
För nästan en månad sedan var jag och hämtade lite roliga paket.
undra vad det kan vara?
Tror ni vet vems det här har varit
4st 15x9" Rota Aleica fälgar
Men hur får vi dem att passa på en liten Civic?
Lite camber löser nog detta. Sen måste ju bilen ner på marken.
Vi sätter väl dit ett par D2.
Har inte några bilder på monteringen. Det är nog bäst så. Det var ett rent h..vete att få på det. Många fastrostade bultar. Drog av 4 st, men efter många dagar och timmars slit så var det äntligen på plats.
Första test med de gamla fälgarna.
Nu ska vi se hur de nya fälgarna sitter!
Dekalen som sitter på bakrutan fick jag gjord utav en polare som jobbar på Dekoren.se Riktigt bra. Skickade en bild på vad jag ville ha och så fixade han det åt mig. Rekommenderas starkt!!!
Ni kan vara lugna. den gulsvarta tejpen är borttagen.
Det som behöver göras nu är lite ändring i höjd, skärmvalsning (inte någon som sitter och ruvar på en skärmvals som man kan hyra?) och inställning av toe sen är vi hemma
En annan sak jag jobbat lite på är också en strutbar. Hur svårt kan det vara att göra en själv. Fram med lite järn och svetsen så kör vi!
nu ska den bara blästras och lackas!
Det var det. Nu är ni uppdaterade igen. Snart kommer det lite bättre bilder på bilen i helhet.
På återseende