Bilen går bra när laddet kommer och är riktigt stark även på högre växlar, men när man kommer upp i cirka 4000rpm stannar bara motorn på det varvtalet även om man ligger på fullgas på raksträcka med 0.5bar i ladd! Har provat byta spridare vart ingen skillnad alls! Den går inte dåligt i övrigt och inte ett enda missljud i motorn! Turbon är fräsch å inget glapp i axeln. Det tappar heller inget laddtryck nånstans! Den hackar inte eller vid gaspådrag!
det hjälper ju inte bara o byta spridare bara rätt av så där,sen laddar ju inte ltt mer än det du skriver att du har där,utan ett bränslechip samnt en annan wastegate som du kan öka laddet på...
Jag bytte till exakt likadana spridare.. orginal.. och jag frågade inte om hur man ökar laddet utan varför den går så dåligt!! kan ligga på fullgas på 2ans växel i flera kilometer utan att den kommer över 4000rpm
det vet väl jag med att du inte frågade,sa bara vad så du inte bytte till större spridare...börja med o se över tänddelar,slangen som kan trycka ihop sig för att den är för mjuk vid turbon...