Åkte till Nora, en bit utanför Örebro och hämtade en Vw Jetta Mk1 -83 Har alltid gillat mk1, sen kom denna upp billigt på blocket så slog till dagen efter jag såg annonsen. Planerna är inte att renovera direkt, den är... Visa mer
Tog mig till garaget och började pilla, tog bort kofångarn bak o fram för att se hur det skulle se ut, många gör ju så med mk1or, jag tycker det ser bra ut men på min ser det för tomt för min smak att köra utan så nästa steg är att få tag på de kromade smala stötarna!
Passade även på att börja riva bak i bagaget och en översyn i motorn, insåg att det var gängpaj i förgasarn, för det satt lite löst så skulle dra åt mer men det hände inget! Hoppas på att fixa istället för att köpa nytt!
Gött projekt ska följas:) Bara fixa en gängtapp och göra ny gängaer inga robblem vet du:)
Fanns lite gäng kvar längst ner så ska bara fixa en längre gängstång Skulle vara schysst med en weber med ett annat insug men det blir knapert när man lever på studiebidrag
Gött projekt ska följas:) Bara fixa en gängtapp och göra ny gängaer inga robblem vet du:)
Fanns lite gäng kvar längst ner så ska bara fixa en längre gängstång Skulle vara schysst med en weber med ett annat insug men det blir knapert när man lever på studiebidrag
äsh då eric om jag klarar mig ska du nog ha råd med lite små trim till denna ^^
äsh då eric om jag klarar mig ska du nog ha råd med lite små trim till denna ^^
Betalar ju maten här hemma så blir ju typ 500kr över Men nu ska vi inte prata om pengar, sånt löser man alltid på någe sätt