3584
Sök

Inför W.S.R Street Meet No2

45 Inlägg
10 mars 2014
Trådstartare
Hej!

Då var det dags igen för oss i Wernamo Streetracing att dra ihop till en bilträff igen eftersom den förra blev en riktigt lyckad träff och vi hoppas att denna blir ännu bättre! Nytt för i år är prisutdelning!

Plats: Värnamo Söderport (Ringvägen 59)

Datum: 2014-07-26

Tid: 19.00-

----------------------------------------------------------------------------

Prisutdelning:

Bästa Ljudbygge
Bästa Tuning
Bästa Custom
Best in Show

Priserna kommer delas ut senare på kvällen!

---------------------------------------------------------------------------

För allas trivsel finns det lite enkla regler som ska följas.

-Burnande och lek inne på själva parkeringen är strängt förbjudet. Om någon trotsar detta så blir den person   
avvisad ifrån platsen och ej välkommen mer. Vill ni burna och leka av er så får de ske någon annanstans

-Skräp skall slängas i soppsäckarna som kommer att sitta uppe runt på området.

-Alkohol lämnar ni helst hemma för allas bästa. Om ni tar med alkohol ändå, så sköt de snyggt.

Respektera dessa 3 enkla regler så kommer alla ha en toppenkväll!

Mvh W.S.R Crew

Länk till event på Fb
https://www.facebook.com/events/5454011 … pe=regular
Senast redigerat av Polobear (20 juni 2014)

242 Inlägg
11 mars 2014
När höll ni den träffen som du säger var lyckad? Måste jag missat :S Inget race, inget lek, ingen bööörn

183 Inlägg
11 mars 2014
race blev av..lek o börn blev tydligen också av på parkeringen jämte tongue

127 Inlägg
16 mars 2014
att ha race efter kl 24 tycker inte jag räknas…. bor man som jag i jönköping, och racet vart lika långt söder ut som om de vore till jönköping så inte värt att åka på't...

"Stance"Projekt: Nissan Sunny coupé

2 Inlägg
17 mars 2014
Finns ju bättre och roligare träffar att åka på!smile

953 Inlägg
17 mars 2014
Få se om man dyker ner till "lilla" Värnamo. smile Allt hänger på hur seg man är efter resan. men dörren är öppen helt klart

45 Inlägg
17 mars 2014
Trådstartare
Driver_85 skrev:
Få se om man dyker ner till "lilla" Värnamo. smile Allt hänger på hur seg man är efter resan. men dörren är öppen helt klart

Skönt att höra! En träff orkar man alltid trycka in wink

953 Inlägg
17 mars 2014
Klart man gör de smile

62 Inlägg
28 mars 2014
Den missar man inte smile

127 Inlägg
20 april 2014
kan ni inte försöka ordna fler träffar under året? vore kul om det blir lite mer av detta här i den inte allt för roliga staden wink

Volkswagen <3
1 133 Inlägg
21 april 2014
Funderat lite och jag kommer att ta båda mina golfar till träffen! Den röda kommer ha ett riktigt fint motorrum iallafall!

Allmänt körd i huvudet

45 Inlägg
24 april 2014
Trådstartare
jockev8 skrev:
kan ni inte försöka ordna fler träffar under året? vore kul om det blir lite mer av detta här i den inte allt för roliga staden wink

Det kommer nog ska du se, men inget jag vågar lova just nu smile

45 Inlägg
24 april 2014
Trådstartare
FjonkeeN93 skrev:
Funderat lite och jag kommer att ta båda mina golfar till träffen! Den röda kommer ha ett riktigt fint motorrum iallafall!

ju fler bilar desto bättre wink

45 Inlägg
20 juni 2014
Trådstartare
Hej,

På grund av att träffens datum 12 Juli krockar med Gatebils stora festival i Rudskogen 11-13 juli bestämde vi i W.S.R att flytta träffen till den 26 juli istället. Vi hoppas att detta inte skapar allt för mycket problem men vi gör detta för att skapa större möjligheter så fler kan komma. Men som sagt vi ber så mycket om ursäkt och hoppas att alla fortfarande kan komma så vi kan få en grymt trevlig kväll tillsammans!
Vid funderingar hör av er till Robin Perälä eller Anton Playback Adriansson.

Event uppdatering: +Plats: Värnamo Söderport (Ringvägen 59)
                             +Datum: 2014-07-26

mvh W.S.R Crew

Sök