Långtidsprojekt deluxe. Målet med bilen är att göra en sfro-reggning som ombyggt fordon för att kunna bruka på väg. Sen vore det kul att testa på lite bana och se vad den klarar, och även jag :)
Nu har man fått hem lite godis igen S60r bromsok och bilstein coils bak, de nya dämparna känns mycket lovande med ledlager monterade både uppe och nere
Vilken bil hör coilsena ifrån? Lite ute efter samma bak på min:)
Nu har man fått hem lite godis igen S60r bromsok och bilstein coils bak, de nya dämparna känns mycket lovande med ledlager monterade både uppe och nere
Lmr säljer bilstein till 740 med stel axel men med ledlager uppe och nere verkar det funka till multilink också
Lmr säljer bilstein till 740 med stel axel men med ledlager uppe och nere verkar det funka till multilink också
Gött då vet jag vart jag skall köpa sen då man tackar:)
Då var kardanaxeln färdig med! Fick hjälp av foorsgren att svarva en styrhylsa så bmwns bakre medbringare passar på Volvons kortade kardan, även främre delen är helsvetsad.
Helgens skruvande har även resulterat i att bromsledningarna bak är klara.
Sådär, i skrivande stund är alla bromsledningar färdigdragna! Ska skruvas fast på ett par ställen bara.
I fram fick jag göra egna fästen och bak fick jag flytta fästen till övergången mellan rör till slang, svårt att fota men vill ändå försöka visa Får se lite vad det blir i veckan. /F